משלוח חינם בקניה מעל 300₪ *
*בכפוף לתקנון המשלוחים

מחפשים משתלות ברמת גן – הגעתם למקום הנכון!

גרים באזור המרכז ומחפשים משתלות ברמת גן והסביבה? הגעתם למקום הנכון –  משתלת הגן הקסום של נקודת חן אשר נמצאת ממש כאן באזור המרכז סמוך ליישובים רמת גן, כפר מעש, פתח תקווה, כפר סירקין, סביון, ראש העין, מזור והסביבה, היא המקום בו קסם וחלום נפגשים ויוצרים התגשמות אחת גדולה אשר עונה על כל הציפיות. 

ישנם מגוון
משתלות ברמת גן אבל רק אחת תגשים עבורכם את מה שתמיד חיפשתם והיא משתלת הגן הקסום של נקודת חן  אשר מציבה רף גבוה המבוסס על אמינות, שירות ומקצועיות ללא פשרות וזאת מפני שטובת הלקוחות עומדת לנגד עינינו ונעשה ככל הנדרש על מנת שתהיו מרוצים כי זאת מהות קיומנו כמשתלה בכירה בעלת ניסיון של 10 שנים בתחום המשתלות ואין דבר שאנו לא יודעים לממש וברמה הגבוהה ביותר לשביעות רצון כל הלקוחות שלנו מראשית הקמת המשתלה ועד היום.

משתלות ברמת גן – איכות ומקצועיות ללא פשרות

רק אצלנו במשתלת הגן הקסום אשר ממוקמת בצומת קריית אונו- כפר מעש ובסביבת היישובים פתח תקוה, קריית אונו, כפר מעש, גת רימון והסביבה, תמצאו סוגי צמחים, פרחים ועצים אשר יהפכו את הגינה\מרפסת שלכם לשיא העיצוב והיופי.

בין המוצרים שאנו מספקים תוכלו למצוא
צמחי בית-חוץ, צמחי שמש, סחלבים, צמחי צל, קקטוסים מרהיבים, סוקלונטים מהממים, עצי בונסאי יוקרתיים, עציצים, עצי פרי,  מגוון עצי ברוש, צמחי אוויר, עצי פרי אקזוטיים, עצי דקל ועוד.

אופציות רבות אשר יגשימו את החלום שלכם וייקחו אותו קדימה אל הנקודה הגבוהה ביותר של יופי, פרקטיקה ואיכות. הקו המנחה שלנו הוא להתמקד באיכות ומקצועיות גבוהה ולהמשיך אתם לאורך כל התהליך על מנת להשיג את התוצאות הטובות ביותר ולא להתפשר בדרך.

מחפשים משתלות ברמת גן אשר מבצעות תכנון עיצוב ואחזקת גינות? בואו אלינו עוד היום!

שדרוג מרפסת\גינה\גג הינה פעולה אשר בעבר הייתה בגדר חלום נוכח עלויות ביצוע יקרות אך כיום משתלת הגן הקסום של נקודת חן אשר מספקת שירות ללקוחות הנמצאים בין היישובים רמת גן, גבעתיים, בני ברק, תל אביב, פתח תקוה, גני תקוה, סביון, רמת פנקס ואזור נקודת חן והסביבה.

שמנו לעצמנו מטרה להגיע לכל אחד ואחת מכם ולהגשים עבורכם את החלומות הגדולים ביותר במחירים הנמוכים ביותר כי מה שחשוב לנו זה אתם, הלקוחות המדהימים שלנו וכל עוד נוכל להתאים את האפשרויות הרבות הנמצאות אצלנו במשתלה אליכם במחירים שווים לכל נפש, אנחנו נפעל לזה במלוא הכוח.

אם ברצונכם לבצע הקמה ו
עיצוב גינה פרטית, הרמה ועיצוב גינת במרפסת שמש, עיצוב גינות בדירות גן, עיצוב גג, עיצוב מרפסת שמש, הגעתם אל המקום בו האפשרויות אף פעם לא נגמרות ואין דבר העולה בדמיונכם שלא תמצאו ממש כאן במרחק נגיעה.

משתלת הגן הקסום של נקודת חן אשר מספקת שירות ללקוחות מהיישובים הכוללים בין היתר הקמה עיצוב ואחזקת גינות בפתח תקווה, כפר מעש, כפר סירקין, רמת גן, גת רימון, אזור והסביבה.

כל המומחים נמצאים במקום אחד ורק בשבילכם

רק אצלנו תמצאו את מיטב אנשי המקצוע בתחום עיצוב גינות, עיצוב גינות פרטיות, עיצוב מרפסת שמש, תכנון גינות קטנות, תכנון גינה ביתית, אחזקת גינות, עיצוב גינה בגג ועוד מגוון אפשרויות ושירותים אשר יהפכו את החלומות שלכם למציאות הכי יפה וססגונית.

תחילה תגיעו אלינו אנחנו נמצאים סמוך אל משתלות ברמת גן, כאן תיפגשו עם מומחה לעצים ועיצוב
גינות/מרפסות אשר ישמח לשמוע מכם כיצד הייתם רוצים לראות את הגינה המופלאה שלכם, מהם החלומות שלכם ואיזה סגנון עיצוב אהוב עליכם. לאחר מכן המומחים שלנו יציגו עבורכם את הרעיונות שלהם בנוגע לאיך ניתן להגשים את הרצונות שלכם בדרך הכי מדהימה שיש.

נציג עבורכם מבחר
צמחים, עציצים, סחלבים, צמחי פנים, קקטוסים, עצי פרי עונתיים, שתילים צבעוניים, סוקולנטים, עצי בונסאי מרהיבים, צמחים אקזוטיים, ועוד מבחור גדול ומרשים הכולל בין היתר גם אביזרי נוי יוקרתיים, אגרטלים בעבודת יד, כלי חמר, פסלי גינה והיד עוד נטויה אל עבר פסגת השלמות והיופי בעיצוב הגינה/גג/מרפסת שלכם.

משתלת הגן הקסום של נקודת חן – מתכננים את החלום שלכם בדרך למציאות

שלב תכנון גינות קטנות, תכנון גינה פרטית, תכנון מרפסת שמש, תכנון גינת גג הינו שלב מרכזי ובו נגיע אל ביתכם, נראה את האזור, נבין לאיזה כיוון פונה הגינה/המרפסת ונתחיל ביחד אתכם לתכנן ולראות כיצד ניתן ליישם את החלום שלכם בשטח הנתון ותסמכו עלינו, אין דבר העומד בפני הרצון במיוחד כשהעבודה נעשית בידי המומחים שלנו.

לאחר שלב התכנון נעבור מיד לשלב הביצוע שבו אתם תראו שלב אחר שלב איך החלום שלכם רוקם עור ושתילים ומתחילה להיבנות תמונה מדהימה של יופי, עיצוב ומקוריות.
משתלת הגן הקסום של נקודת חן אשר נמצאת סמוך אל משתלות ברמת גן וממש קרוב ליישובים סביון, קריית אונו, גבעתיים, רמת פנקס, כפר מעש, בני ברק, אזור, כפר מעש, גת רימון ועוד יישובים בסביבה.

אצלנו תוכלו למצוא מערך מדהים של אנשי מקצוע מהשורה הראשונה אשר מומחים בלקחת את החלומות שלכם אשר כתובים על הדף ולהפוך אותם למציאות ממש מול עיניכם ואין מראה טוב יותר מאשר לראות את הפנים המאושרות שלכם כאשר אתם מגלים שלפעמים חלומות מתגשמים וככל שזה נוגע אלינו, אצלנו החלומות תמיד מתגשמים.

משתלות ברמת גן – ליווי מקצועי סביב השעון

לאחר שעבודת הביצוע הושלמה, אל תדאגו אנחנו לא משאירים אתכם לבד אלא נמשיך ללוות אתכם בתהליך בין אם באמצעות ייעוץ תמידי ובין אם באמצעות שירותי אחזקת גינות, תחזוקת גינה פרטית, תחזוקת דירת גן, אחזקת גינות בתים פרטיים אשר מבוצעים באמצעות אנשי המקצוע שלנו אשר ידאגו לכך שהגינה/מרפסת/גינת גג שלכם תישאר תמיד יפה, נקייה, מטופחת ובעלת סטנדרט העיצוב המרשים והמדהים ביותר לאורך כל ימות השנה.

זאת באמצעות שימוש במיטב השתילים, צמחים, פרחים, עציצים, פסלי גינה, סחלבים, קקטוסים עמידים, סוקולונטים מרהיבים, צמחי פנים וחוץ, עצי מגנוליה, עצים אסיאתיים ועוד מגוון רחב מאוד של צמחים אשר מותאמים בדיוק למה שאתם צריכים ולא יאכזבו אתכם אף פעם.

חדש במשתלת הגן הקסום של נקודת חן - שירות הזמנה ומשלוחים עד לבית הלקוח!

כחלק מהשירות אותו אנו מספקים ממש לכם מתוך דאגה לאלה מבינכם אשר חיים בשגרת חיים לחוצה ועמוסה אשר אינה מאפשרת הגעה עד לפתח המשתלה, החלטנו לשדרג את השירות המעולה שלנו ולהפוך אותו למדהים ולאפשר לכם לבצע דרך אתר האינטרנט החדש שלנו.

הזמנות צמחים, שתילים, קקטוסים,  ברוש, צמחי צל, צמחי חוץ, אביזרי נוי, אגרטלי חמר, פסלי גינה,  צמחי שמש, עצי בונסאי במגוון סוגים ועוד מגוון אפשרויות אשר זמן קצר לאחר ההזמנה הם כבר יגיעו אליכם ממש כאילו הייתם פה אצלנו במשתלה המדהימה שלנו באזור משתלות ברמת גן, גבעתיים, פתח תקווה, אזור, תל אביב, גני תקווה, בני ברק והסביבה. 


אין לכם אפשרות לבצע הזמנה דרך האתר שלנו? אין בכל בעיה!

תמיד תוכלו להתקשר אלינו או אפילו לשלוח אלינו הודעה לטלפון ונשמח לעזור לכם בבחירת המוצרים הטובים והאיכותיים ביותר אשר ישתלבו היטב במרפסת/גינה/גג שלכם ויהפכו אותו להצגה הכי טובה בעיר.  

הרעיון שעומד מאחורי מהפכת משתלה עם משלוחים שיצרנו, הוא להגיע אל כל אחת ואחד מכם שאינם יכולים להגיע אלינו וזאת כי חשוב לנו ללוות אתכם, להיות אתכם ולצדכם במימוש כל רעיון, חלום או פנטזיה.

אצלנו הלקוח הוא במקום הראשון ותקבלו את היחס הכי טוב ומקצועי יחד עם שירות אשר שמור רק ללקוחות V.I.P  כי זאת התרבות הארגונית לפיה אנו פועלים ולפיה נמשיך לפעול.

כפי שכבר הבנתם, על איכות, מקצועיות ושירות ברמה גבוהה, לא מתפשרים אלה מגיעים אל הטובים ביותר ובמילים אחרות, מגיעים אך ורק אל משתלת הגן הקסום של נקודת חן. אנחנו מחכים ומצפים להגשים לכם את החלום הבא.

קריאה נוספת
צמחי חוץ ושמש

איזה צמחים ועציצים אסור לפספס בשנת 2021

משבר הקורונה הביא עמו צמיחה גדולה במכירות של צמחים לבית ושל עציצים לבית. בעקבות העובדה שלאנשים יש זמן פנוי והם נמצאים רוב היום בביתם, יותר ויותר אנשים החלו לגדל צמחים ביתיים, להשקיע ולטפח אותם.  טרנד הצמחים שגדל בצל מגפת הקורונה מעניקה עיצוב

קרא עוד »

הגינה המושלמת – הכל מתחיל בתכנון

תכנון גינה ביתית הוא שלב הכרחי בנראות הגינה שלכם. אם תמיד חלמתם לגדל בגינה עצים גבוהים, צמחים כמו הדס, בזיליקום, מרווה, לואיזה ופרחים צבעוניים, עליכם לעשות זאת באופן מחושב ונכון על מנת שהעצים והצמחים יחזיקו זמן רב. עיצוב והקמת גינות הוא קשה

קרא עוד »
הקמה עיצוב ואחזקת גינות

עיצוב גינת גג – איך מתחילים ומה אפשר לעשות

אתם לא חייבים לגור בבית פרטי בכדי שתהיה לכם גינה מעוצבת מלאה בצמחים, עצים, פרחים, שיחים וכדומה. במידה שיש לכם בבית גג או מרפסת, אתם יכולים להעניק להם מראה פסטורלי ופראי בדיוק כמו גינה בבית פרטי. תכנון גינת גג הוא שונה מאשר

קרא עוד »
0
0
הסל קניות שלך
הסל שלך ריק

הידד! המוצר התווסף לסל הקניות בהצלחה

להזמנות ושאלות בווצאפ