משלוח חינם בקניה מעל 300₪ *
*בכפוף לתקנון המשלוחים

משלוחי צמחים - עציצים במרכז

משתלת הגן הקסום של נקודת חן עם משלוחים עד הבית! אצלנו במשתלת הגן הקסום של נקודת חן תוכלו לקבל משלוחי צמחים או עציצים לבית או לגינה, באזור גוש דן והמרכז, אנו מספקים שירותים בערים והישובים: – תל אביב, קרית אונו, רמת גן, יהוד, פתח תקווה וגם ישובים בסביבה כמו כפר סירקין, מזור, סביון, גני תקווה ועוד.

צמחי תבלין, סוקולנטים, צמחי נוי, אדניות, עציצים, עצי פרי, פרחים, אדמה לשתילה או מוצרי ציוד של גינון – הכל ניתן למצוא אצלנו ולבצע הזמנת צמחים באינטרנט עם משלוחי צמחים או עציצים עד לבית.

משלוחי הצמחים שלנו

משתלה עם משלוחים עד הבית, למה דווקא משתלת הגן הקסום של נקודת חן?

משתלת הגן הקסום של נקודת חן הינה משתלה עם משלוחים ותיקה בעלת ידע שהועבר בין דורות. גידול צמחים ופרחים בשבילנו זו אהבה אמיתית ודרך חיים, אנו עסק משפחתי בעל מוניטין של 30 שנה אשר הוקם תחילה בצומת גבעת שמואל וכיום אנו ממוקמים בפאתי פתח תקווה, צומת כפר מעש (גת רימון וגני תקווה).
אנו יכולים לסייע ולייעץ החל מתכנון ועיצוב גינה – מרפסת פרטית / ציבורית ועד לביצוע אחזקה שוטפת, תנאי גידול ובחירת צמח המתאים ביותר על פי הרצונות והצרכים שלכם.

לנוחות מירבית וכן לחווית שתילה וגידול מושלמת ניתן להזמין ולרכוש אצלנו מוצרים ואביזרי עבודה לגינה, דשנים וגם הדברה, אדמת תערובת שתילה לאדניות או לגינה, עציצים, מיכלים לשתילה וכמובן אביזרי גינון.

צליחת הטיפול בצמחים, עציצים הוא לא עניין מסובך כשיודעים מה הצמח רוצה וצריך על מנת להאריך את  חייו ולהפיק ממנו את המירב בהתאם לסוג הצמח, עציץ וגם תנאי הגידול.

אנחנו לא סתם משתלה עם משלוחים עד הבית או הזמנת צמחים באינטרנט, אנו עושים משלוחי צמחים רק לאחר שענינו על כל שאלה שלכם ונוודא שיש לכם את הידע הנדרש כדי להצליח בגידול הצמח וליהנות ממנו באופן אופטימאלי בהתאם לאקלים בגוש דן ואזור המרכז – תל אביב, קרית אונו,  פתח תקווה, רמת גן, יהוד, גבעתיים או ישובים בסביבה כמו כפר סירקין, מזור, סביון, גני תקווה ועוד..

זה נכון, משתלה עם קסם כמו שלנו, משתלת הגן הקסום של נקודת חן , היא משתלה שהגעה וטיול בה הוא הרפתקה קטנה בפני עצמה. האווירה המשפחתית והחמה בשילוב השירות המקצועי והאדיב הופכים את השיטוט בין פרחים, צמחי תבלין, צמחי נוי, עציצים או קקטוסים סוקולנטים לחוויה של ממש.

אולם, אנו מאמינים שלכולם מגיע ליהנות מהשפע והרוגע שמשרים צמחי נוי, צמחים לבית או לגינה – מרפסת לכן אנו משתלה עם משלוחים ומבצעים משלוחי צמחים, משלוח עציצים לבית, משלוחים של ציוד גינון או אדמת תערובת שתילה עד לבית הלקוח ובנוסף הזמנת צמחים באינטרנט.

משלוחי צמחים או עציצים – איך נדע מה מתאים

אנו יודעים, גם כשמגיעים פיזית אל משתלה, בחירת צמחים לבית, לגינה או למרפסת היא לא תמיד משימה פשוטה.
יש להתחשב בגורמים רבים כגון תאורה, מיקום הצמח, אוורור, מקום פנוי, כלי הקיבול ועוד.

צמחי בית, צמחים לגינה וגם למרפסת, דשנים או הדברה, אם אתם מתלבטים או לא בטוחים נשמח לעזור בשיחת ייעוץ חינם בה נבחר יחד ממגוון הצמחים הקיימים אצלנו על פי הרצון והוויז’ן האישי שלכם בהתאם לתנאים הקיימים ליצירת החלל והאווירה המושלמת בשבילכם בתוך הבית, לגינה או למרפסת.

בשיחת טלפון אחת או הזמנת צמחים באינטרנט תוכלו לקבל משלוח עציצים לבית או צמחים עד הבית על פי העדפה והבחירה שלכם לכל פינה בגוש דן וביניהם הערים והישובים: תל אביב,  פתח תקווה, קרית אונו, רמת גן, גבעתיים או ישובים בסביבה כמו כפר סירקין, מזור, סביון, גני תקווה ועוד..

משלוח עציצים – הזמנת צמחים באינטרנט

מהיום כבר לא צריך לסחוב על הגב ליטרים של אדמת תערובת שתילה, לחשוש מנזק לשתילים בזמן הנסיעה או להסתרבל עם שינוע של עציצים או ציוד גינון. יש משתלה עם משלוחים עד לבית, שתספק לכם משלוח צמחים במקצועיות ובמיומנות לכל איזור המרכז, לא צריך לחפש מקום אחר.

יש לנו מגוון גדול של צמחי תבלין, קקטוסים וסוקולנטים, עשבי תיבול, צמחים למרפסת, שתילי פרחים, עציצים וצמחי נוי לבית או לגינה וכמובן אדמה ותערובת לשתילה וכן אביזרי גינון, את כולם תוכלו לראות פה באתר ולבצע הזמנת צמחים באינטרנט.

המלאי מתחדש על בסיס קבוע והוא משתנה לעיתים בהתאם לעונות השנה, אנו קשובים לקהל לקוחותינו ויכולים לבצע הזמנות מיוחדות. אם לא מצאתם מה שחיפשתם באתר – תרימו טלפון, בכל שאלה או בקשה, אנו בטוחים שנוכל לעזור.

משלוח צמחים או עציצים לכל פינה במרכז – מפריחים את השממה

כיום אנו מבצעים משלוחים של צמחים או עציצים, כולל מגוון רחב של פרחים עונתיים, עשבי תיבול, צמחי תבלין, קקטוסים וכמובן סוקולנטים. משלוח ציוד גינון עד הבית לכל עיר במרכז כמו תל אביב,  פתח תקווה, קרית אונו, רמת גן, גבעתיים, גני תקווה, אור יהודה, סביון ועוד.

 

נכון גם לגבי משלוחי צמחים או עציצים אל ישובים בסביבה של גוש דן, איזור השרון כגון גת, סביון, רימון, כפר מעש, כפר אז”ר, בארות יצחק, כפר סירקין, מזור ועוד. משתלת הגן הקסום של נקודת חן מציעה מגוון של צמחים, עציצים וכן ציוד או אביזרי גינון בהזמנת משלוח עד לבית.

צמחים עד הבית – לגוף ולנפש

אנו מציעים מגוון נרחב של צמחים עד הבית כולל עציצי פנים גדולים, קטנים או עציצי תליה לבית או למשרד, עציצים גדולים או קטנים לחצר או למרפסת, עציצים לתליה בחוץ, פרחים לבית ולחוץ, עצי פרי, פרחים עונתיים, עשבי תיבול, צמחי תבלין, קקטוסים וכמובן סוקולנטים.

צמחים לא רק מנקים את האוויר מפחמן דו-חמצני – פרחים רב עונתיים, מפיצים ריח נעים ומשרים אווירה נינוחה, צמחי נוי בבית נעימים לעין ומוסיפים אסתטיקה ועניין לחדר.
זר פרחים זה אמנם נחמד, אולם גידול וטיפוח פרחים בבית זו מתנה מיוחדת ומקורית המספקת הנאה שפורחת שוב ושוב. אין כמו לחזור הביתה אחרי יום עמוס ולגלות עוד ניצן של פרח מבצבץ לו מתוך העציץ.

החיבור לאדמה הוא טבעי בבסיסו של כל אדם, לכן אין כמו לתבל את הסלט או התבשיל עם צמחי תבלין ישר מהגינה או אדנית במרפסת אותה השקתם וטיפחתם בעצמכם ללא שימוש בחומרים לא רצויים.

משלוחי צמחים או עציצים לכל עיר או ישוב בו אתם נמצאים באזור גוש דן, כמו תל אביב, קרית אונו, רמת גן, פתח תקווה, גבעתיים או ישובים בסביבה כמו כפר סירקין, מזור, סביון, גני תקווה ועוד..
בביצוע הזמנת צמחים באינטרנט אנו משתלה עם משלוחים עד הבית, נגיע להיכן שלא תהיו כדי להפיץ את כל הטוב הזה.

אצלנו, משתלת הגן הקסום של נקודת חן, חשוב לנו שתצאו מרוצים מהשירות וכן שתהנו מאיכויות הצמח שבחרתם לזמן ממושך ואיכותי ככל האפשר. לכן נשמח לענות על כל שאלה ולייעץ חינם בשיחת טלפון או בבואכם אלינו למשתלה, כמו כן אנו מספקים את חומרי השתילה האיכותיים ביותר כגון דשנים, הדברה, אדמת תערובת שתילה או ציוד אביזרי גינון עם משלוח עד לבית הלקוח בכל איזור המרכז, השרון או גוש דן, כמו תל אביב, קרית אונו, רמת גן או ישובים בסביבה כמו כפר סירקין, מזור, סביון, גני תקווה ועוד..

מחכים לכם באתר שלנו עם קטלוג הצמחים ועציצים של משתלת הגן הקסום של נקודת חן!

0
0
הסל קניות שלך
הסל שלך ריק

הידד! המוצר התווסף לסל הקניות בהצלחה

להזמנות ושאלות בווצאפ