משלוח חינם בקניה מעל 300₪ *
*בכפוף לתקנון המשלוחים

משתלה בקרית אונו – כפר מעש

מחפשים משתלה באזור המרכז? משתלה בקרית אונו- כפר מעש, היא המקום בו דמיון ומציאות נפגשים ביחד. משתלת הגן הקסום של נקודת חן מציעה מגוון רחב של עצי פרי מיוחדים, עץ אורן, צמחים ישראליים, צמחים לבית, צמחי גינה, צמחי נוי, צמחים לצל, צמחי תבלין וגם מגוון עצי הדר למכירה אשר ישדרגו כל גינה פרטית ומרפסת פרטית וכמובן ישנם מגוון צמחים ועציצים לבית ולגינה.

בנוסף משתלת הגן הקסום בנקודת חן אשר ממוקמת בצומת קריית אונו – כפר מעש, גני תקוה ופתח-תקוה, מציגה מחלקה שלמה של צמחי נוי, שתילים, צמחים ועציצים אשר מותאמים לאלה מבינכם שאינם מסתדרים עם גידול צמחים מפאת זמן וידע מקצועי ואינם דורשים טיפול מיוחד.

כמו כן תוכלו למצוא במשתלה מגוון רחב של תרכובות המיועדות לטיפול בתופעה של מחלות של צמחים אשר חשופים לפגיעה של מזיקים ונזקי מזג אויר ובאמצעות הטיפול מצליחים לשרוד ולהתקיים. משתלה הגן הקסום בנקודת חן אשר נמצאת באזור מרכז הארץ בין הישובים קרית אונו-כפר מעש, גת רימון, גני תקווה, פתח-תקוה ורמת גן, היא משתלת עצי הנוי הגדולה באזור המרכז,  אין בה דבר שלא תמצאו או תזכו בו למענה מקצועי ואיכותי.

אם ברצונכם לרכוש צמחי בית לשמש מלאה, צמחי נוי, צמחי צל, צמחים משתרעים ומטפסים לבית, לגינה או למרפסת הקטנה שלכם, תשמחו לגלות כי למשתלת הגן הקסום של נקודת חן אשר ממוקמת בקרית אונו – כפר מעש מחזיקה במאגר נרחב של צמחים ועציצים לבית אשר עשירים במגוון צבעים וגדלים ובהחלט מהווים תוספת מרשימה בכל מקום בו תבחרו למקם אותם בבית.

יחד אם זאת תשמחו לגלות  שאנו מבצעים פעולות הקמה, עיצוב ואחזקת גינות, גינות גג ומרפסות באזור המרכז. לצורך כך נשמח להעמיד לשרותיכם צוות מומחים מקצועי אשר ידאג לכך שהגינה עליה חלמתם תתגלה למול עיניכם ותהפוך למציאות מרהיבה.

עצי פרי מומלצים לגינה קטנה – רק אצלנו במשתלת הגן הקסום של נקודת חן בקרית אונו – כפר מעש

 יש לכם גינה או מרפסת קטנה בבית ואתם מחפשים כיצד לשדרג ולהפוך אותה לתכשיט הכי יפה בבית? הגעתם למקום הנכון. בואו אלינו עוד היום אל משתלת הגן הקסום של נקודת חן אשר נמצאת בין הישובים קרית אונו- כפר מעש – גני תקווה ואנו נדאג לממש את כל החלומות והרצונות שלכם.

יש לנו מגוון רחב של צמחים, עציצים ופרחים מרהיבים למכירה מכל הסוגים והצבעים ונדאג להתאים סוגי צמחים אשר ישתלבו בצורה מדהימה בגינה הפרטית והקטנה שלכם.

יש לנו מגוון רחב של עצי הדר למכירה אשר מצד אחד יעניקו מראה טבעי וכפרי לגינה שלכם ומצד שני תזכו ליהנות מפרי העץ אשר עמלתם רבות בגידולו ולגבי מחלות של צמחים אל תדאגו אנו נדאג לספק עבורכם את החומרים הטובים ביותר לטיפול בכל סוג של מחלה שהצמח או העץ פיתחו ובכך לסייע לגינה לשמור על עיצובה המרשים.

קיים מגוון רחב של צמחים ישראליים וצמחים עונתיים אשר פותחו בישראל ומתאימים לאקלים החם השורר במדינה. מדובר בצמחים במגוון גדלים ובשלל צבעים ואין ספק כי מדובר בהצלחה מסחררת אשר תורמת רבות לעמידות הגינה בתנאי האקלים הקשים במדינה.

צמחים טרופיים לבית – התופעה שמשגעת את העולם

אם עד היום צמחים טרופיים לבית היו בגדר חלום, משתלה בקרית אונו – כפר מעש הופכת לכם את החלום למציאות הכי צבעונית שיש. יש לנו את המחלקה הטרופית הגדולה בארץ, אנו מחזיקים במגוון צמחים טרופיים אשר מגיעים במגוון צבעים, גדלים ומרקמים אשר ישתלבו היטב בחלל הבית שלכם ובהחלט מדובר במשהו שעדיין לא נראה כמותו בישראל.

אנו מדברים על
סוגי צמחים, פרחים ועציצים שלא רגילים לראות בישראל,  מדובר על שילוב של צבעים עזים אשר מהפנטים כל מי שמסתכל עליהם. בנוסף, משתלה בקרית אונו- כפר מעש-גני תקוה- פתח תקווה,  מציגה מגוון מדהים של עצי פרי מיוחדים אשר יגדלו בגינה או במרפסת הפרטית שלכם ויספקו עבורכם פירות במגוון טעמים וצבעים אשר יהפכו את הגינה הפרטית שלכם למפגן של צבעוניות וטרופיות. 

אם ברצונכם לרכוש עצי פרי רגילים אין שום בעיה בכך, יש לנו עצי הדר למכירה, עץ מנגו למכירה ועוד מגוון עצי פרי מומלצים לגינה קטנה ואין ספק שבעזרת הייעוץ המקצועי שלנו אנו נתאים עבורכם את האופציות הטובות ביותר לטיפוח הגינה עם מיטב הצמחים והעצים שיש ברשותנו.

משתלה בקרית אונו- כפר מעש – מגיעה אליך עד הבית

עסוקים ואין לכם זמן להגיע אלינו למשתלה? אין בעיה, כל מה שתצטרכו לעשות הוא להיכנס לאתר שלנו ולבצע הזמנה ובנוסף ישנה אופציה נוספת והיא להרים אלינו טלפון או לשלוח הודעת וואצאפ עם הפרטים שלכם ונחזור אליכם באופן מידי ונבצע אליכם משלוחי צמחים עד הבית ללא עיכוב מיותר. נבחר עבורכם את הצמחים הטובים ביותר ונדאג שתקבלו אותם בצורה בטוחה.

במקביל נוכל להמליץ לכם על מגוון עצי פרי מומלצים לגינה קטנה אשר יהפכו כל גינה למיוחדת וכפרית ובעלת מראה מרענן. יחד עם זאת נוכל לספק עבורכם מגוון סוגי צמחים אותם תוכלו לשלב בפנים הבית או בגינה כמובן בהתייעצות אתנו על מנת שנתאים עבורכם את הצמח הנכון ובכדי למנוע מחלות של צמחים. אם תרצו צמחים טרופיים לבית תדעו שהגעתם למקום הנכון ונדאג לקח שמיטב הצמחים הטרופיים יגיעו מיד אליכם לבית ויאירו אותו בצבעוניות מלבבת ומראה נדיר ביופיו. אנו מספקים שירותי שליחות בכל אזור המרכז. 

באמצעות שיחת טלפון אחת אלינו או דרך הזמנת צמחים באתר שלנו באינטרנט, תוכלו לקבל משלוח עציצים לבית או צמחים עד הבית בהתאם לבחירתכם לכל מקום בגוש דן וביניהם הערים והיישובים: תל אביב, פתח תקווה, קרית אונו, רמת גן, גבעתיים, הרצליה, ראשון לציון, בת ים וישובים הנמצאים בסביבה כמו כפר סירקין, מזור, סביון, גני תקווה ועוד. 

בכל הנוגע למזג האוויר הישראלי אשר ידוע כחם ובעל אחוזי לחות גבוהים אשר מקשים מאוד על גידול
עצי נוי לבית ועל עצי פרי מיוחדים.

אצלנו
במשתלת הגן הקסום של נקודת חן אשר נמצאת בין הישובים קריית אונו-כפר מעש-גני תקווה- פתח תקווה- סביון, תוכלו להתרשם ממגוון צמחים ישראליים אשר הונדסו והותאמו לאקלים הישראלי ועמידים בפני טמפרטורה ולחות גבוהה וכך תוכלו להיות בטוחים שהצמחים יחזיקו מעמד לאורך זמן.

משתלה בקרית אונו- כפר מעש – מחירים שמתאימים לכולם

אם אתם מחפשים מקום בו תוכלו לקבל ייעוץ מקצועי ואיכותי, יחס ושירות מעולה וכמובן מחירים הוגנים אשר מתאימים לכולם, משתלה בקרית אונו- כפר מעש, היא המקום בשבילכם. מחיר עץ דקל אצלנו נמוך משמעותית מכל משתלה אחרת בארץ. אנחנו מספקים מגוון סוגי צמחים במחירים מיוחדים במטרה אחת והיא שתצאו שמחים ומאושרים מהקניה אצלנו.

יש לנו מגוון רחב ומרשים של עצי הדר למכירה במחירים מעולים וחסר תקדים שלא דומים לשום מקום אחר בארץ. אצלנו תוכלו למצוא גם עץ מנגו למכירה אשר מצד אחד תדעו שרכשתם אותו בעלות נמוכה ומצד שני תשמחו על הפירות שהעץ יניב לכם תוך זמן קצר כך שמדובר בעסקה משתלמת ביותר.

אם ברצונכם לרכוש
צמחי נוי, עציצים, עצי פרי תדעו שהגעתם למקום הנכון ביותר אשר מעסיק מומחים בתחום ואצלנו תיהנו ממגוון מחירים השווים לכל נפש והנמוכים בצורה דרסטית מכל מקום אחר באחריות.

כפי שניתן לראות
משתלה בקרית אונו-כפר מעש-פתח תקוה היא המקום הנכון בזמן הנכון ואנחנו פה בשבילכם ולמענכם לתת עבורכם את השירות הטוב ביותר עם רמת המקצועיות הגבוהה ביותר.

צוות המומחים שלנו מחכה לכם במשתלת הגן הקסום של נקודת חן להתאים את העיצוב לגינה ולמרפסת שלכם ולהפוך את החלום שלכם למציאות.

קריאה נוספת
צמחי חוץ ושמש

איזה צמחים ועציצים אסור לפספס בשנת 2021

משבר הקורונה הביא עמו צמיחה גדולה במכירות של צמחים לבית ושל עציצים לבית. בעקבות העובדה שלאנשים יש זמן פנוי והם נמצאים רוב היום בביתם, יותר ויותר אנשים החלו לגדל צמחים ביתיים, להשקיע ולטפח אותם.  טרנד הצמחים שגדל בצל מגפת הקורונה מעניקה עיצוב

קרא עוד »

הגינה המושלמת – הכל מתחיל בתכנון

תכנון גינה ביתית הוא שלב הכרחי בנראות הגינה שלכם. אם תמיד חלמתם לגדל בגינה עצים גבוהים, צמחים כמו הדס, בזיליקום, מרווה, לואיזה ופרחים צבעוניים, עליכם לעשות זאת באופן מחושב ונכון על מנת שהעצים והצמחים יחזיקו זמן רב. עיצוב והקמת גינות הוא קשה

קרא עוד »
הקמה עיצוב ואחזקת גינות

עיצוב גינת גג – איך מתחילים ומה אפשר לעשות

אתם לא חייבים לגור בבית פרטי בכדי שתהיה לכם גינה מעוצבת מלאה בצמחים, עצים, פרחים, שיחים וכדומה. במידה שיש לכם בבית גג או מרפסת, אתם יכולים להעניק להם מראה פסטורלי ופראי בדיוק כמו גינה בבית פרטי. תכנון גינת גג הוא שונה מאשר

קרא עוד »
0
0
הסל קניות שלך
הסל שלך ריק

הידד! המוצר התווסף לסל הקניות בהצלחה

להזמנות ושאלות בווצאפ