משלוח חינם בקניה מעל 300₪ *
*בכפוף לתקנון המשלוחים

מחפשים משתלה? פתח תקווה היא המקום בשבילכם

משתלת הגן הקסום של נקודת חן

משתלת הגן הקסום של נקודת חן היא נקודה של חן בתוך שלל משתלות במרכז ומובילה במתן שירות מקצועי ואדיב בכל התחום של צמחים לבית ולמרפסת וגם צמחים לגינה, ציוד גינון וכן תכנון עיצוב והקמת גינות. מחפשים משתלה? – פתח תקווה היא המקום שבו כדאי לכם לחפש.

צמחים לבית וגם צמחי גינה הם אחת המתנות המוצלחות ביותר שאנשים מעניקים לעצמם וגם לאחרים. מלבד היופי הבלתי יתואר של הצמחים ותחושות הרוגע והשלווה שהם משרים, צמחי בית ומרפסת וגם צמחים לגינה משמשים כתחביב נהדר שרבים אוהבים לעסוק בו: טיפול בצמחים, השקיה, טיפוח הפרחים והפרי וכמובן, תוספת של צמחים חדשים בצורות חדשות ובצבעים משגעים שאף פעם לא מפסיקים להפתיע. עבור אוהבי הצמחים והגינות משמשת המשתלה כבית שני המסייע ותומך בתהליך גידול הצמחים וחידושם. כשהבית השני הזה נמצא קרוב זה הופך את תחביב הגינה להיות קל ופשוט יותר ולכן אנשים רבים מחפשים משתלות במרכז. גם אתם מחפשים משתלה? – פתח תקווה מציעה לכם אחת כזאת משגעת: משתלת הגן הקסום של נקודת חן.

משתלת הגן הקסום של נקודת חן – יותר מסתם משתלה אורבנית

 

בלב המרכז, בדיוק בין תל אביב לשרון (טעות שלי) נמצאת משתלה אורבנית קסומה שיש בה שפע של אהבה לצמחים וגינות ביתיות: משתלת הגן הקסום של נקודת חן, המשלבת מקצועיות מעולה עם מיקום מושלם.

לכל אוהבי הגינות שמחפשים משתלה – פתח תקווה נמצאת בדיוק במקום הנכון בשבילכם: בצומת כפר מעש השוכנת בין הישובים פתח תקווה, כפר מעש וגני תקווה נמצאת משתלה נפלאה שיש בה את כל מה שאתם מחפשים: מבחר עצום של צמחי תבלין, צמחים טורפים, צמחי אוויר, צמחי מים, צמחים מטהרי אוויר, ועוד אלפי סוגים של צמחים לבית וגם צמחים לגינה.

משתלה במרכז העניינים – צמחים לגידול בבית ובגינה ולא רק

 

גידול צמחים זו אמנות של ממש וככזאת היא מכילה בתוכה עולם שלם של טכניקות מקצועיות וציוד ייעודי בתחום הגינון שיכולים לייעל את תהליך הגידול ולהביא אותו למחוזות רחוקים יותר. אנחנו יודעים את זה ולכן קראנו לעצמנו “משתלה במרכז העניינים” – כזאת שתומכת מקצועית בכל התחום הרחב של צמחים לגידול בבית ובגינה וכל מה שקשור בכך: ייעוץ מקצועי בתחום הגינון, אדמת שתילה מסוגים שונים, כלי שתילה וגם כדים לגינה מעוצבים, חומרי הדברה ודישון צמחים, כלי עבודה ייעודיים לגינון מקצועי ובעיקר המון המון ידע ואוזן קשבת שתיתן מענה לכל השאלות שלכם בתחום הגינון.

משתלה על הדרך לכל מקום

 

אחד המאפיינים החשובים של משתלה הוא המיקום שלה. כשאתם עובדים בגינה תמיד עולה הצורך להוסיף עוד צמח לפינה חדשה שאתם מכינים, לרענן אדמת שתילה בעציצים, לפזר חומרי הדברה וגם דישון צמחים ולהתחדש בכלי עבודה שישפרו את עבודתכם. בוודאי לא תרצו להתרחק יותר מידי, אלא לחפש משתלה באזור מגוריכם: משתלה בתל אביב, משתלה בפתח תקווה, משתלה בקרית אונו, משתלה ברמת גן, משתלה בסביון, משתלה באור יהודה, משתלה ביהוד, משתלה בגבעתיים, משתלה בבר אילן, משתלה בהרצליה ובכלל משתלות במרכז, כי הרי הכי נוח זה פשוט לקפוץ למשתלה על הדרך ולחזור בהקדם לעבודה המבורכת בגינה.

כולם מחפשים משתלה – תל אביב תמיד בראש

 

מרכז הארץ שופע בערים גדולות ובכולן מלא אנשים טובים שמחפשים צמחים לגידול בתוך הבית ובגינה וגם מוצרי גינון, שירות וציוד לתחום הגינון המקצועי. כשרוב האנשים מחפשים משתלה, תל אביב היא העיר הראשונה עליה הם חושבים כי היא העיר הגדולה והמרכזית ביותר. עם זאת, גם ביתר הערים שסובבות אותה ניתן למצוא שפע של משתלות ואחת מהן היא הטובה והמומלצת מכולן: משתלת הגן הקסום של נקודת חן, שנמצאת ממש קרוב לתל אביב – בצומת כפר מעש המחברת בין פתח תקווה, כפר מעש וגני תקווה.

קסם של משתלה – פתח תקווה וערים נוספות כבר יודעות את זה

 

מיקום הוא מרכיב מרכזי בחיפוש אחר משתלה טובה ועל זה כבר עשינו וי, אבל אחרי שהגעתם אלינו בקלות, מתחיל להתרחש הקסם האמיתי. למרות שאמרו לנו לא לחשוף את כל הסודות, אנחנו לא יכולים להתאפק ולכן נגלה לכם מה הופך אותנו להיות משתלה אורבנית מעולה: האהבה הגדולה לצמחים, לגינון אבל בעיקר אליכם – הלקוחות שלנו. כשאנחנו פותחים את שער הכניסה המציין כי כאן זה “משתלה” – פתח תקווה, יהוד, רעננה, הרצליה, כפר סבא, רמת גן, תל אביב וערים נוספות נכנסות אלינו פנימה ואנחנו מתמלאים השראה. ואיתן, אתם הלקוחות שלנו מגיעים עמוסים בשאלות שאנחנו כל כך אוהבים:

  • אני מחפשת מתנה מושלמת
  • למה הצמחים שלי תמיד מתים?
  • אני לא מצליח לשתול
  • איזה צמחי תבלין הכי מומלצים לגינה?

לנו במשתלת הגן הקסום של נקודת חן יש את כל התשובות והעצות בשבילכם ולצדן מגוון אין סופי של צמחים לבית, צמחי גינה, צמחי תבלין, צמחי נוי וכל הציוד שרק תצטרכו כדי לגדל אותם הכי טוב שאפשר.

שילוב מנצח של צמחים, שירות וציוד לגינה

 

כל גינה היא עולם ומלואו וכך גם הגינה שלכם: כל אחד בוחר צמחים אחרים ועיצוב גינה ייחודי לבית שלו. יש מי שיעדיפו דווקא צמחי בית ומרפסת ויש מי שישימו יותר דגש על צמחים לגינה – בכל מקרה, לנו יש תשובות בשביל כולם: אנו תמיד זמינים עבורכם כדי לספק לכם שירות וציוד ואת כל המידע הדרוש וההכוונה המדויקת ביותר שתסייע לכם להגשים את כל חלומות הגינון שלכם. שירות מעולה עבור הלקוחות שלנו הוא סמן הדרך המרכזי שלפיו אנו עובדים והוא מה שמכוון אותנו להציע לכם שרות וציוד ברמה הגבוהה ביותר, ייעוץ מקצועי מעולה, ציוד חדיש ומתוחכם, את החומרים הכי טובים שיש ואת הצמחים המובחרים ביותר.

משתלת הגן הקסום של נקודת חן – שלושה דורות של גינון מקצועי

 

אתם בוודאי שואלים מי אנחנו ולמה אנחנו כל כך אוהבים גינון ואנשים? – התשובה היא פשוטה: צמחנו בתוך משתלה! כן, כבר שלושה דורות שאנו מנהלים משתלה משפחתית לגינון ביתי מקצועי שקיימת מעל ל-30 שנה. משתלת הגן הקסום של נקודת חן החלה את דרכה ביהוד בשנות ה-80 המוקדמות ולאחר מכן העתיקה את פעילותה לשטחי הפרדסים הקסומים של כפר אז”ר בקרבת צומת בר אילן. משהופשרו שטחי החקלאות לבנייה, העתיקה המשתלה את פעילותה בתחילת שנת 2019 לאם הדרך בין פתח תקווה והמושבים הפסטורליים גת רימון וכפר מעש והתמזגה עם משתלת “הגן הקסום של מטאור”.

עם הפנים לעתיד – התאמת שירותי המשתלה לעידן החדש

 

לצד ההיסטוריה המפוארת שלנו, אנו תמיד שמים את מבטנו קדימה ומחפשים אחר המגמות העדכניות בשוק הגינון ואחר השירותים המותאמים ביותר לדור הגננים החדש. בשביל זה אנו מתעדכנים בכל מה שחדש בתחום הגינון המקצועי, לרבות כלים חדשניים כמו כלי גינון נטענים לנוחות מירבית בעבודה, מגוון צמחים לגידול בתוך הבית כמו צמחים מטהרי אוויר ברוח התקופה, שלל רעיונות לעיצוב גינה חדשנית כמו גינת ירקות ביתית ועוד שפע של רעיונות שמתחדשים אצלנו יום-יום.

אחד השירותים הפופולריים ביותר שמציעה המשתלה ברוח התקופה הם משלוחים עד לבית הלקוח של צמחים ושל כל הציוד הנדרש לגינון מושלם. הודות לאתר החדשני שלנו תוכלו להתרשם מהמגוון הרחב של הצמחים שאנו מציעים לכם וכדי להיות מדויקים אתם מוזמנים גם להתייעץ איתנו בטלפון. אחרי שתבחרו את הצמחים המועדפים עליכם ואת כל הציוד הנדרש לכם אנו נדאג להביא אותו אליכם עד לפתח הבית בתנאים אופטימליים המותאמים עבור משלוח עציצים וצמחים בבטחה.

עדיין מחפשים משתלה? – פתח תקווה היא המקום בשבילכם

 

מקצוענות, מגוון וחדשנות הן המגמות שמלוות אותנו במשתלת הגן הקסום של נקודת חן לאורך ההיסטוריה ועד היום. השירות שלנו הוא מהמובילים בתחום ולכן כשאתם מחפשים משתלה – פתח תקווה ואזור המרכז הם המקום שבו אתם צריכים לחפש כי שם בדיוק אנחנו נמצאים – קרוב קרוב בשירות במשתלה וגם ישר עד אליכם הביתה. משתלות במרכז זה אנחנו – בואו להתרשם בעצמכם!

קריאה נוספת
צמחי חוץ ושמש

איזה צמחים ועציצים אסור לפספס בשנת 2021

משבר הקורונה הביא עמו צמיחה גדולה במכירות של צמחים לבית ושל עציצים לבית. בעקבות העובדה שלאנשים יש זמן פנוי והם נמצאים רוב היום בביתם, יותר ויותר אנשים החלו לגדל צמחים ביתיים, להשקיע ולטפח אותם.  טרנד הצמחים שגדל בצל מגפת הקורונה מעניקה עיצוב

קרא עוד »

הגינה המושלמת – הכל מתחיל בתכנון

תכנון גינה ביתית הוא שלב הכרחי בנראות הגינה שלכם. אם תמיד חלמתם לגדל בגינה עצים גבוהים, צמחים כמו הדס, בזיליקום, מרווה, לואיזה ופרחים צבעוניים, עליכם לעשות זאת באופן מחושב ונכון על מנת שהעצים והצמחים יחזיקו זמן רב. עיצוב והקמת גינות הוא קשה

קרא עוד »
הקמה עיצוב ואחזקת גינות

עיצוב גינת גג – איך מתחילים ומה אפשר לעשות

אתם לא חייבים לגור בבית פרטי בכדי שתהיה לכם גינה מעוצבת מלאה בצמחים, עצים, פרחים, שיחים וכדומה. במידה שיש לכם בבית גג או מרפסת, אתם יכולים להעניק להם מראה פסטורלי ופראי בדיוק כמו גינה בבית פרטי. תכנון גינת גג הוא שונה מאשר

קרא עוד »
0
0
הסל קניות שלך
הסל שלך ריק

הידד! המוצר התווסף לסל הקניות בהצלחה

להזמנות ושאלות בווצאפ