משלוח חינם בקניה מעל 300₪ *
*בכפוף לתקנון המשלוחים

הקמה עיצוב ואחזקת גינות - חשוב לשים לב לפרטים הקטנים!

הקמה עיצוב ואחזקת גינות

משתלת הגן הקסום של נקודת חן הוא מקום שבו חלום הופך למציאות. יש לך רעיון? מעוניין להגשים חלום ולהפוך את הגינה – מרפסת שלך לגן עדן עלי אדמות, משתלת הגן הקסום של נקודת חן היא בדיוק המקום שאליו אתם צריכים להגיע. 

מיטב המומחים והמוחות הגדולים בענף נמצאים פה ומחכים לייעץ לכם בכל הקשור להקמה – עיצוב – תכנון ואחזקת גינות פרטיות וציבוריות באופן מקצועי ואיכותי אשר לא ישאיר מקום לדמיון וישדרג את הגינה פלאים כך שתרצו להישאר בה ולא להיכנס הביתה.

משתלת הגן הקסום של נקודת חן נמצאת במקום טוב באמצע גוש דן ומושכת אליה לקוחות רבים מפתח תקווה, גני תקווה, כפר מעש, גת רימון, סביון, יהוד, גבעתיים, רמת גן, קרית אונו, גבעת שמואל, תל אביב, חולון, ראשון לציון, הרצליה והסביבה. 

אם אתם מעוניינים בהקמת גינות, תבואו אלינו ונבצע עבורכם תכנון גינה הכולל הקמה ועיצוב, לאחר מכן מכן נעבור לשלב הביצוע, נגיע כמה אנשי מקצוע המומחים בתחום הקמת גינות וכוללים גם מומחה לעצים והתוצאה היא גינת החלומות שלכם. 

תחום ההתמחות שלנו הוא רב גוני וכלל בתוכו – הקמת גינות קטנות, הקמת גינות גדולות, הקמת גינה בדירת גן ובאופן כללי אנו נותנים מענה בכל סוגי הקמת גינות שעולים בדמיונכם וכמובן בין היתר מבצעים אחזקת גינות פרטיות / ציבוריות במידת הצורך.

הקמה עיצוב ואחזקת גינות

הקמת גינות במשתלת הגן הקסום של נקודת חן  – מציאות שעולה על כל דמיון

משתלת הגן הקסום של נקודת חן בפתח תקווה נמצאת במקום טוב באמצע גוש דן ומושכת אליה לקוחות רבים מפתח תקווה, גני תקווה, כפר מעש, גת רימון, סביון, יהוד, גבעתיים, רמת גן, קרית אונו, גבעת שמואל, תל אביב, חולון, ראשון לציון, הרצליה והסביבה. 

אם אתם מעוניינים בהקמת גינות, תבואו אלינו ונבצע עבורכם תכנון גינה הכולל הקמה עיצוב ואחזקת גינה, לאחר מכן מכן נעבור לשלב הביצוע, נגיע כמה אנשי מקצוע המומחים בתחום הקמת גינות וכוללים גם מומחה לעצים והתוצאה היא גינת החלומות שלכם. 

תחום ההתמחות שלנו הוא רב גוני וכלל בתוכו – הקמת גינות קטנות, הקמת גינות גדולות, הקמת גינה בדירת גן ובאופן כללי אנו נותנים מענה בכל סוגי הקמת גינות שעולים בדמיונכם וכמובן בין היתר מבצעים אחזקת גינות פרטיות / ציבוריות במידת הצורך.

ייעוץ מקצועי ממיטב אנשי המקצוע

תחילה נערוך פגישת היכרות, נכיר אתכם, נשמע איך אתם רואים את הגינה / מרפסת שלכם, איזה שתילים, עצים, עציצים, פרחים וצמחים תרצו שיופיעו בגינה, איזו אווירה היא תשרה ועוד תיאורים ובקשות. אנחנו נקשיב ונראה לכם מגוון תכניות שיכולות להתאים לחזון שלכם ונתקדם בתהליך אל עבר שלבי הביצוע המרתקים. 

הייעוץ שתקבלו אצלנו הוא מאיש מקצוע אשר מומחה לטיפול בעצים, צמחים וייתן לכם מגוון אפשרויות של עצים, עציצים, פרחים וצמחים אשר מומלצים לשתילה בשלב הקמת הגינה

ישנם כמה עצי פרי מומלצים לגינה קטנה, ישנם עצי ברוש ננסיים, צמחים ופרחים אשר ישתלבו היטב בגינת החלומות שניצור עבורכם. כיאה למשתלת הגן הקסום של נקודת חן, אנחנו נהפוך כל גינה מכל סוג שהיא, לגינה הכי קסומה שיכולה להיות ולא נסיים עד שלא תצאו מרוצים ונמשיך ללוות אתכם גם לאחר שנסיים את העבודה בכל שאלה ובכל בקשה.

הקמת גינות קטנות – לא מתפשרים על איכות ומקצועיות

תהליך הקמה עיצוב ואחזקת גינה בדירת גן הכולל תכנון גינה מהיסוד,  הוא תהליך אשר מורכב מכמה שלבים בדרך לתוצאה הסופית המושלמת. לא מדובר בתהליך יקר אלא כזה שמותאם לכל תקציב. 

תגיעו אלינו ונשמח לבנות עבורכם תכנית יסודית ומפורטת, תספרו לנו מה החלום שלכם ואיך תרצו לראות את הגינה שלכם, תשבו עם מומחה צמחים, עצים אשר יסביר וייעץ לכם בדיוק אילו סוגים צמחים, פרחים, עציצים ועצים יתאימו לכם בין אם מדובר בסוגים שונים של צמחים ופרחים, עצי פרי מומלצים לגינה קטנה, עצי אלון מהממים או עצי זית מרשימים.

משתלת הגן הקסום של נקודת חן – מקימים את כל סוגי הגינות

לכל אחד יש את החלום שלו שבו הוא רואה את הגינה עליה חלם כל השנים, יש שירצו גינות טרופיות, גינות נוי, הקמת גינות קטנות, הקמת גינה בדירת גן, הקמת גינה בבית פרטי, הקמה עיצוב ואחזקת גינות ציבוריות, גינות תבלינים, גינות נוי ועוד מגוון סוגי גינות. 

אנחנו הכתובת שתהפוך לכם את החלום למציאות, אנחנו נלווה אתכם לאורך כל התהליך, אנחנו נהיה שם כדי לראות את החיוך על פניכם כאשר תראו את התוצאה הסופית. צוות המומחים שלנו ידאג לספק את כל הרצונות שלכם ולהקים את הגינה עליה חלמתם במינימום זמן ובמקסימום איכות ומקצועיות.

עיצוב גינות מיוחדות – אין גבול לדימיון

עולם עיצוב הגינות הוא רחב ומגוון וניתן ללכת בו לאיבוד לבדכם. לצורך כך, במשתלת הגן הקסום של נקודת חן נעשה את העבודה בשבילכם בשיתוף פעולה מלא ובהתאם לרצונות שלכם. 

החלום שלכם ההגשמה שלו היא עלינו. עבודת העיצוב מאוד מורכבת, מומחה צמחים, עצים מטעמנו יגיע אליכם לבית ויתרשם מהגינה, גודלה, הסביבה מסביב ועוד פרמטרים אשר יסייעו לו לקבל את ההחלטות המקצועיות והאיכותיות ביותר ולהציג עבורכם תמונה עיצובית מרשימה אשר תשנה את הגינה שלכם ב 180 מעלות מבלי לפגוע בקסם שלה. 

במסגרת עיצוב הגינה ייעשו כמה פעולות שמטרתן לפאר את הגינה. מומחה צמחים, עצים יכול להחליט על  גיזום עץ אבוקדו או גיזום עץ שסק אשר יעניק לגינה מראה גדול ועשיר וימנע את הקטנתה.

עיצוב גינות פרטיות  – מקצועיות זה אנחנו

אצלנו נמצאים מיטב המומחים הגדולים ביותר לעיצוב גינות אשר ייקחו כל גינה ויהפכו אותה לשיא הפאר וההדר. עיצוב גינות פרטיות קטנות הן אתגר לא פשוט אך אנחנו אוהבים אתגרים ועומדים בהם בגאווה ואין לקוח שלא היה מרוצה. לצורך עיצוב גינה אנו מציעים כמה רעיונות הכוללים סידור הגינה, שתילה של צמחים ופרחים, עץ זית אשר מסמל שורשיות למדינה, עצי אלון מהממים אשר יעניקו עוצמה לגינה וכמובן יש גם גינות מעוצבות עם חלוקי נחל שיעניקו עיצוב מעניין לגינה.  

עיצוב גינות פרטיות הוא עולם רחב עם מגוון אפשרויות שאת רובן אתם לא מכירים ולא מודעים בכלל לקיומם ותפקידנו הוא לפתוח עבורכם את כל האופציות של עיצוב גינות פרטיות קטנות הקיימות וביחד נפעל ונעבור משלב התכנון לשלב הביצוע ונראה איך החלום הופך למציאות שכולה יופי, איכות ומקצועיות.

עיצוב אידיאלי לגינה – חזון הופך למציאות

לכל אחד יש חזון של איך הוא רוצה שהגינה הפרטית שלו תיראה. כיום ניתן לעצב כל גינה ולא משנה מה מצבה. ניתן לבצע עיצוב גינות מיוחדות שלא תראו בשום מקום אחר. ניתן גם לעשות עיצוב גינות פרטיות קטנות תוך ניצול מרבי של שטח הגינה והפיכתה לסוג של אומנות עיצובית מרשימה. 

עיצוב גינות פרטיות יוצר שילוב בין התמונה שהלקוח רואה בדמיונו לבין האלמנטים הקיימים במציאות במטרה להפוך את החזון למציאות שהכי קרובה לדמיון. ניתן ליצור גינות מעוצבות בחלוקי נחל בשלל גבהים וצבעים אשר יעניקו מראה אינטימי לגינה, ניתן לשתול עץ זית או עץ אלון ומגוון עצי פרי מומלצים לגינה קטנה

אחזקת גינות באזור המרכז

בכדי לשמור על עיצוב הגינה לאורך שנים מבלי לפגוע באיכות ויופייה של הגינה אנו נבצע עבורכם עבודות אחזקת גינה הכוללות דישון, השקיה, מינרלים, גריפת עלים, ריסוס, החלפת צמחים ופרחים, גיזום עץ אבוקדו, גיזום עץ שסק ועוד מגוון פעולות שמטרתן ביצוע תחזוקת גינות פרטיות וציבוריות, שירותים אלו ניתנים בכל אזור המרכז בישובים והערים: רמת גן, קרית אונו, גני תקווה, פתח תקווה, כפר מעש, גבעתיים, תל אביב, יהוד, סביון והסביבה. 

עיצוב גינות מיוחדות דורש תחזוקה שוטפת אשר בלעדיה תיפגע איכות העיצוב. המטרה שלנו היא לגרום לכך שהגינה תישאר יפה ומטופחת לאורך כל השנה ויש לנו את כל המומחים והכלים לבצע את המשימה בצורה המקצועית ביותר. 

אחזקת גינות  בקרית אונו, גני תקווה, פתח תקווה, כפר מעש, גבעתיים, תל אביב, יהוד, סביוןובכל אזור המרכז הינה עבודה לא פשוטה בעיקר בעונות הקיץ והחורף ולכן אנו נבצע עבורכם את העבודה כי אחזקת גינה פרטית היא משינה למומחים בתחום ויש לנו את כל הידע המקצועי ואת כל הניסיון כדי לדעת מה טוב בשביל הגינה שלך ומה יגרום לה להישאר הגינה המושלמת שלך.

שירות V.I.P באחזקת גינות

הגן הקסום של נקודת חן, הוא המקום בו תקבל שירות אישי ברמה גבוהה. לצורך אחזקת גינה פרטית / ציבורית אנו משתמשים במיטב הכלים והחומרים, נותנים את מלוא האהבה ותשומת הלב שהגינה שלכם צריכה בשביל להיות מלכת היופי של הגינות. 

גינה שאינה מתוחזקת מהר מאוד תאבד מהקסם שלה ותיהרס ואנחנו לא ניתן ששום דבר יקרה לגינה שלכם והיא תישאר יפה ומטופחת לאורך כל השנה כי כאשר מומחים מתכנסים ונותנים טיפול אחזקת גינות בקרית אונו, גני תקווה, פתח תקווה, כפר מעש או ביצוע תחזוקת גינות ברמת-גן, גבעתיים, תל אביב, יהוד, סביון ובכל אזור המרכז אתם יכולים להיות בטוחים שאתם בידיים הכי מקצועיות ומלאי ניסיון שיש. פנו אלינו עוד היום אם אתם רוצים את הטוב ביותר בשביל הגינה שלכם.

בסופו של יום אתם רוצים לדעת שמישהו שם לטפל בגינה שלכם בצורה הטובה ביותר ובכך לחסוך בעלויות

בטח יצא לכם לחלום על הבית שלכם עם גינה פורחת שמדי בוקר מצייצות בה ציפורים ופשוט גורמת לקום עם חיוך ונחת כל בוקר. על מנת שבאמת תוכלו ליהנות מגינה ירוקה ומעוצבת שאכן תנעים את איכות החיים. 

אתם מוזמנים לפנות אלינו והלתייעץ ב “משתלת הגן הקסום” , כאשר תפנו תפגשו בעלי מקצוע מומחים בתחום הקמת גינות ועיצוב גינות פרטיות מכל סוג: הקמת גינות גג, הקמת גינות ציבוריות, תחזוק גינות פרטיות וציבוריות, הקמת גינה בסגנון ים תיכוני, הקמת גינה אורבנית מודרנית, הקמת גינה בסגנון יפני,הקמת אנגלי ועוד – פשוט פנו אלינו תסבירו לנו מהו החלום שלכם וכנראה שפשוט נפשט לכם את הדברים ותראו איזה קליל וזריז התהליך.

עבור רוב האנשים טיפול בגינה הפך להיות תחביב של ממש. אחרים מעדיפים להתעסק עם הגינה כמה שפחות. מה שלמדנו במהלך השנים הוא שתכנון נכון של הגינה יבטיח שהיקף התחזוקה הנדרש יתאים לכם ולגינה לאורך זמן וכך גם תחסחו בעלויות תחזוק. 

ישנם כמובן גם טיפולים תקופתיים מומלצים, כגון כאלו אשר ימנעו התפשטות טפילים או מחלות.

בין אם בוחרים למסור את רוב מלאכת התחזוקה לגנן או שמבצעים אותה בעצמנו קודם כל מומלץ לכל בעל גינה לפקוח עין, להכיר את הצמחים השונים ולזהות סימני מצוקה שיופיעו על הצמח שלכם כאשר הוא זקוק למשהו. בין אם מדובר בגינה גדולה ופתוחה כמו משק, גינה ציבורית, גינה קטנה של בית פרטי בעיר, גינת מרפסת בדירה, גינת גג של פנטהאוס, גינה פינתית של דירת גן או כל גינה אחרת, גינה מוצלחת היא מערך שלם שעובד יחדיו ולא אוסף של צמחים. הדרך להשיג ולשמור על גינה שכזו היא מאתגרת אך לבסוף רצופת הנאה וסיפוק.

דרך הפעולה בעיצוב גינה היא רחבה וישנם מגוון של רעיונות לעיצוב גינה. ישנם אינספור צמחים העשויים להתאים, שלל אלמנטים דקורטיביים שניתן לשלב לעיצוב הגינה המושלמת עליה חלמתם שנים. בחירות רבות הקשורות לפרטים כגון שבילים, אבני מדרך, אבני סף, בנייה בעץ, התאמת תאורת הגן לסביבה, בריכת נוי (עם/בלי דגים, מפל קטן או מזרקה) ועוד – לא סתם קוראים לזה “פ’אנג שוואי”. לעיתים, כדי להתמקד, ניתן לבחור תחילה סגנון מסוים אשר יכתיב את המראה הכללי של הגינה טרם הקמת גינה ולאחר מכן תמיד ניתן להוסיף / לשנות פריטים בגינה.

אנו מסווגים גינות בישראל לכמה סוגים:

גינה ים תיכונית

מסוג הגינות שרואים באזורים כפריים של ארצות המזרח התיכון כגון יוון, תורכיה ובישובים וותיקים בישראל.
בגינות בסגנון ים תיכוני אנו נשתול צמחים המתאימים בתנאי המחייה לארצנו כך שיתאימו לאקלים ולא יהיה צורך לספק צרכים נוספים באופן מלאכותי.

גינה אנגלית

תחום הגינון באנגליה היה מאז ומתמיד מפותח מאוד וכמובן מתפתח עוד במהלך השנים.
גינות אנגליות הן נעימות למראה, פרחוניות ומעוצבות באופן אידיאלי לגינה.
יש הסבורים שגינות בסגנון אנגלי דורשות טיפול רב אך כל עוד תתבצע בחירה נכונה של צמחים והקמה ראשונית טובה של מערכת ההשקיה והדישון המתאימה לגינה יהיה ניתן לצמצם את היקף הטיפול השוטף הדרוש וכך לחסוך בעלויות לטווח הרחוק.

גינה טרופית

האקלים הטרופי נוח במיוחד לצמחי נוי ופרי שונים.
רבים מסוגים אלה של צמחים מתאימים לגידול קוטג ‘, בתנאי שמספקים להם מספיק מים בעונה היבשה.
בגן טרופי, לפעמים ניתן למצוא עצים אקזוטיים באמת, למשל כאלה שנותנים פירות מיוחדים וטעימים כמו ליצ’י, מנגו (נפוץ בארץ, אך גם נחשב לפירות טרופיים) ואחרים.

גינה יפנית

עיצוב יפני הוא מאופק וקפדני.
בגינה יפנית נעשה שימוש באבנים נאות המתאימות לשטח, אלמנטים של מים, מבנים קטנים (למשל כאלה דמויי פגודה) ותאורה ייחודית אשר אנו נתאים לתנאי הגינה על מנת שתראה פשוט מעולה.

גינה מודרנית

גינה בעיצוב מודרני היא למעשה חופשיה ממגבלות עיצוב כאלה או אחרות ואנו אלו שקובעים את החוקים כיצד למקם כל פריט.
הדגש העיקרי הוא לשים לב לאסטטיקה כמו גם יעילות סידור הגינה, תכנון חכם הוא החלק הראשון והעיקרי המתבטא בגינה נאה ושימושית, כל זאת על מנת שיהיה קל לתחזק ותיתן מענה טוב לצרכי בעליה.

0
0
הסל קניות שלך
הסל שלך ריק

הידד! המוצר התווסף לסל הקניות בהצלחה

להזמנות ושאלות בווצאפ