משלוח חינם בקניה מעל 300₪ *
*בכפוף לתקנון המשלוחים

עיצוב גינות וגנים – ייחודיות פוגשת מקצועיות

קמתם בבוקר, התיישבתם בגינה, הסתכלתם סביב והרגשתם שהגיע הזמן לשנות את הגינה ולהפוך אותה לגינה מעוצבת שחלמתם עליה בלילה? משתלת הגן הקסום של נקודת חן היא בדיוק המקום להגשים את הפנטזיות שלכם.

אצלנו תוכלו ליהנות ממגוון אפשרויות עיצוב מדהימות הכוללות עיצוב גינה במרפסת שמש, עיצוב גינה מודרנית, עיצוב גינה בית פרטי, עיצוב גינת גג, עיצוב גינות בדירות גן ולהפוך אותם למקום הכי פסטורלי, נעים ומחובר לטבע והכל בהתאם לרצונות, לשאיפות ולחלומות שלכם.

משתלת הגן הקסום של נקודת חן
אשר נמצאת באזור המרכז בין הערים פתח תקווה, גבעת שמואל, רמת גן, גבעתיים, ראשל”צ, תל אביב, בת ים, סביון, קריית אונו וסמוך ליישובים כפר מעש, גת רימון, כפר הס, מזור וכפר סירקין, היא המקום המושלם לכל משימת תכנון ועיצוב גינה/מרפסת/גג.

אצלנו נמצאים המומחים הכי גדולים לתכנון ועיצוב גינה בעלי ניסיון של שנים רבות בתחום העיצוב והם מחכים ממש פה רק לכם לפגישת ייעוץ ראשונית מעצב גנים אשר במהלכה נקשיב לכם, לחלום שלכם, לפנטזיה הכי גדולה שיש לכם לעיצוב הגינה/מרפסת/גג ולאחר מכן נפתח בפניכם את אפשרויות העיצוב העומדות לשירותכם, נעבוד ביחד באופן יסודי ונתחיל בשלב תכנון גינה פרטית, תכנון גינות קטנות, תכנון מרפסת קטנה, תכנון גינת גג שבו נבחר צמחים חזקים לבית, עצים מיוחדים לגינה, צמחי גן, שתילים, פרחים, עציצים, צמחי תבלין, עצי פרי מיוחדים, צמחים טרופיים יחד עם אדניות, אגרטלים, מעמד לעציצים ועוד מגוון רחב מאוד של צמחים ואביזרי גינון.

לאחר שלב התכנון נעבור לשלב הביצוע שבו באמצעות מיטב אנשי המקצוע החלום שלכם יתחיל לרקום עור וגידים ולהפוך למציאות הכי מדהימה ומרהיבה שיכולתם לדמיין לעצמכם.

עיצוב גינה – לפעמים חלומות מתגשמים

עולם העיצוב גינות/מרפסות/גג בכללותו הוא מאוד מגוון ומכיל אפשרויות עיצוב רבות וירידה לרזולוציות שאדם שאינו מגיע מהתחום לא מכיר ואם ינסה, ילך לאיבוד מהר מאוד ולכן אנו מאמינים שהתפקיד שלכם הוא להגיד לנו מהם החלומות והפנטזיות שלכם ואת עבודת תכנון ועיצוב גינה, עיצוב גינה מודרנית, עיצוב גינה במרפסת שמש, תשאירו בידיים של המומחים שלנו אשר מחזיקים בסט כישורים מקצועיים האיכותי ביותר בארץ ודוגלים במקצועיות ללא פשרות.

כל זאת במטרה לספק עבורכם את המוצר הטוב ביותר אשר יכלול את מיטב הצמחים, עצי פרי, צמחים חזקים לבית, צמחי תבלין מדהימים, צמחים לצל, עצי פרי ננסיים ופרחים קסומים. אצלנו תוכלו למצוא מגוון שירותי עיצוב ותכנון גינות אשר ניתנים בכל אזור גוש דן בישובים והערים: ראשון לציון, קריית אונו, כפר מעש, פתח תקווה, כפר סירקין, מזור, תל אביב, יהוד, גבעתיים, יהוד וכל אזור נקודת חן.

צוות המומחים שלנו כולל
מעצב גינות, מומחה לעצים, מומחים לתכנון ואחזקת גינות ועוד מגוון אנשי תכנון וביצוע מהמובילים בארץ ונשמח לעמוד לשירותכם ולעבוד בשיתוף פעולה מתמיד במטרה להוציא אל הפועל את החלום שלכם תוך פרק זמן קצר ומבלי לדלג על שלבים האחראיים על איכות גבוהה של ביצוע  שזה כלל ברזל אצלנו.  

הצעד הגדול לחלום על גינה מעוצבת מתחיל בפגישה אחת קטנה וקסומה

עיצוב גנים/מרפסות מתחיל בפגישה ראשונית שבה דבר ראשון אתם תדברו ואנחנו נקשיב. בשלב הזה אנחנו מצפים מכם לספר לנו בדיוק מה אתם מצפים מהגינה/מרפסת/גג שלכם, איך אתם רואים אותה בדמיונכם, תספרו לנו על החלומות שאתם רוצים להגשים באמצעות הגינה/מרפסת, מה אתם רוצים שיהיה בה ומה אתם מצפים שהיא תספק עבורכם.

כמו כן נרצה לדעת אילו צמחים לבית, עצי פרי, פרחים, שתילים, עציצים וצמחי תבלין אתם אוהבים, לאילו צבעים וניחוחות בגינה אתם נמשכים יותר וגורמים לכם לתחושת ריחוף.  השלב הזה הוא קריטי ובו מתקיים תאום ציפיות בינינו אשר יוביל להגשמת החלום שלכם. לאחר שנקבל מכם את כל האינפורמציה נתחיל לבנות תהליך עבודה, נציג עבורכם כמה תכניות לעיצוב הגינה/גג/מרפסת אשר ישדרגו אותה פלאים ויהפכו אותה למושלמת בדיוק כפי שפנטזתם שהיא תהיה.

בהתאם לסביבת המגורים שלכם, הכיוונים שהמרפסת/גינה פונים אליהם, אזורי צל ושמש ועוד מגוון פרמטרים, אנו נדע אילו שתילים, עציצים ופרחים להתאים לכם במטרה שיחזיקו לטווח אורך ולא יתייבשו וינבלו. אצלנו במשתלת הגן הקסום של נקודת חן המספקת שירות לכל אזור המרכז ונמצאת בין הערים והיישובים תל אביב, הרצליה, ראשון לציון, אלעד, כפר מעש, כפר סירקין, גבעתיים, יהוד ורמת גן, נהפוך כל חלום ופנטזיה למציאות הכי מדהימה שתוכלו אי פעם לחוות.

צוות המומחים שלנו ידאג שכל מה שאי פעם דמיינתם, רציתם ושאפתם, יתממש לנגד עיניכם ואין כמו לראות את המבט בעיני הלקוח לאחר
עיצוב גינה מודרנית, עיצוב גינות בדירות גן, עיצוב מרפסות שמש או עיצוב גינת גג כאשר הבין שחלומו התגשם במלואו ואף יותר מזה הבין שיותר טוב מזה הוא לא יכול לקבל או לשאוף.

השלבים שיש לעבור בתהליך העיצוב של הגינה - מרפסת

השלב הראשון שיש לעבור בתהליך עיצוב גינות פרטיות, עיצוב גינה במרפסת שמש, הוא תכנון הגינה בהתאם לצרכים שלכם. חשוב לנו לדעת מה הרצונות והציפיות שלכם בתהליך העיצוב, למה הגינה נועדה, האם היא תשמש רק לצרכי נוי, גינת משחקים לילדים, האם ישולב בה אזור לבריכה, מזרקת גינה או אזור לגידולי פירות וירקות ועוד מגוון צרכים שעלינו לדעת.

בשלב התכנון אנו נגיע אליכם הביתה להתרשם מהאזור אותו אתם מעוניינים לעצב ולראות כיצד ניתן להגשים את החלום שלכם בהתאם לשיקולי המקום.

נבדוק את השטח ונקבל החלטות לביצוע. בשלב השני נתחיל להכין את השטח, נעקור צמחים ,נפנה עציצים, נשטח את הקרקע, נתקין מערכות השקיה וחשמל בגינה/מרפסת/גג, נשתול צמחים, עצים, עצי פרי מיוחדים, צמחי תבלין, עצי פרי הדר, צמחים לבית, שתילים צבעוניים ועוד מגוון אביזרי נוי, אדניות, כדים, ריהוט גן ועוד. השלב השלישי זהו השלב שבו נודה לכם שאפשרתם לנו להגשים את החלום שלכם במלואו.

אבל כאן לא הסתיימה העבודה שלנו שכן אנו מציעים גם שירותי תחזוקת גינה, אחזקת גינה פרטית, טיפול בגינה על מנת לשמור על איכות העבודה לאורך כל השנה.

נשמח לעמוד לשירותכם בכל עת ומחכים ללוות אתכם בכל תהליך העיצוב ולסייע לכם לפגוש במציאות את החלומות שלכם ולגרום לכם להבין שאצלנו במשתלת הגן הקסום של נקודת חן, חלומות תמיד מתגשמים. אז קדימה מחכים לשמוע על החלום שלכם.

קריאה נוספת
צמחי חוץ ושמש

איזה צמחים ועציצים אסור לפספס בשנת 2021

משבר הקורונה הביא עמו צמיחה גדולה במכירות של צמחים לבית ושל עציצים לבית. בעקבות העובדה שלאנשים יש זמן פנוי והם נמצאים רוב היום בביתם, יותר ויותר אנשים החלו לגדל צמחים ביתיים, להשקיע ולטפח אותם.  טרנד הצמחים שגדל בצל מגפת הקורונה מעניקה עיצוב

קרא עוד »

הגינה המושלמת – הכל מתחיל בתכנון

תכנון גינה ביתית הוא שלב הכרחי בנראות הגינה שלכם. אם תמיד חלמתם לגדל בגינה עצים גבוהים, צמחים כמו הדס, בזיליקום, מרווה, לואיזה ופרחים צבעוניים, עליכם לעשות זאת באופן מחושב ונכון על מנת שהעצים והצמחים יחזיקו זמן רב. עיצוב והקמת גינות הוא קשה

קרא עוד »
הקמה עיצוב ואחזקת גינות

עיצוב גינת גג – איך מתחילים ומה אפשר לעשות

אתם לא חייבים לגור בבית פרטי בכדי שתהיה לכם גינה מעוצבת מלאה בצמחים, עצים, פרחים, שיחים וכדומה. במידה שיש לכם בבית גג או מרפסת, אתם יכולים להעניק להם מראה פסטורלי ופראי בדיוק כמו גינה בבית פרטי. תכנון גינת גג הוא שונה מאשר

קרא עוד »
0
0
הסל קניות שלך
הסל שלך ריק

הידד! המוצר התווסף לסל הקניות בהצלחה

להזמנות ושאלות בווצאפ