משלוח חינם בקניה מעל 300₪ *
*בכפוף לתקנון המשלוחים

משתלה במרכז עם משלוחים

הזמנת צמחים באינטרנט הפכה כבר מזמן לטרנד החם של עסקי המשתלות. משתלה במרכז העניינים היא משתלה עם משלוחים המספקת ללקוחותיה שירות אישי ומקצועי עד לבית הלקוח, כפי שאנו במשתלת הגן הקסום של נקודת חן עושים הכי טוב – מחברים בין צמחים ואנשים.

הצמחים שאנחנו מכניסים אלינו הביתה יוצרים חיבור מדהים, אפילו קסום, בין הבית לבין החוץ. הקסם שבטבע, המתבטא בפרחים בשלל צבעים, בעלים ירוקים, בעצי פרי ובאין סוף צמחים מסוגים שונים – ממלא את הבית בחיים, בשפע ובאנרגיות טובות. היום, כבר אין צורך לצאת מהבית כדי למלא אותו בכל השפע הזה, הודות לאפשרות של הזמנת צמחים באינטרנט. ומכיוון שאנחנו במשתלת הגן הקסום של נקודת חן נחשבים משתלה במרכז העניינים – הפכנו להיות גם משתלה עם משלוחים כדי שנוכל לספק את המוצרים המעולים והשירות המקצועי והאדיב שלנו עד אליכם הביתה.

משתלה במרכז של צמחים עד הבית

 

אחד המאפיינים החשובים של משתלה הוא המיקום שלה ולכן הרבה פעמים אנשים מחפשים משתלה במרכז, כדי שיוכלו להגיע אליה בקלות ולהמשיך את עבודתם בגינה ללא הפרעה. בדיוק בגלל הסיבה הזאת, כשאנשים במרכז מחפשים משתלה – פתח תקווה, קריית אונו, אור יהודה, רמת גן, יהוד, גבעתיים וכמובן תל אביב – הן הערים שהם מיד חושבים עליהן. אבל כעת, כשנפתחה האפשרות להזמין צמחים עד הבית, גם ערים נוספות יכולות ליהנות מהקסם שלנו.

אנשים בתל אביב ובאזור המרכז כולו גרים במגוון רחב של בתים ודירות: החל מבתים פרטיים ועד לדירות עם מרפסת או דירות גן ופנטהאוזים. לכן, כשהם רוצים לקבל משלוחי צמחים בתל אביב עד הבית, הם מעוניינים שאותו משלוח צמחים יתאים בדיוק לסוג הבית שבו הם גרים.

ותל אביב היא לא היחידה, גם מי שצריך משתלות ברמת גן, משתלות בפתח תקווה וגם בעוד ערים במרכז שיש בהן משתלה – אור יהודה, קריית אונו, גבעתיים ועוד – כולן כולן לא יהיו מקופחות ויוכלו לקבל עציצים – משלוח של צמחים עד הבית, הודות לאפשרות לבצע הזמנת צמחים באינטרנט.

משתלה עם משלוחים – זה בכלל אפשרי?

 

כפי שאתם בוודאי יודעים, משתלת הגן הקסום של נקודת חן היא משתלה עם משלוחים שיש בה הכל:

  • צמחים מסוגים שונים: שמתאימים לכל מקום – צמחי בית ומרפסת, צמחים לגינה וגם צמחים למשרד.
  • כלי שתילה במגוון חומרים ומידות: עציצים גדולים וגם עציצים קטנים למתנה, אדניות למעקה מרפסת, אדניות מעץ, כלים לעציצים ועוד בשפע של צבעים ועיצובים.
  • אדמת שתילה: אדמה גננית, תערובת אדמה לשתילה, אדמה לעציצים ולכל סוגי הצמחים, שנבחרה בקפידה לאחר שנים של ניסיון.
  • חומרי הדברה ודישון: המותאמים לסטנדרטים של היום, כולל הדברה טבעית, דשן לצמחים, דשן לדשא, דשן בשחרור איטי וחידושים נוספים בתחומים אלו.
  • כלי עבודה וגינון: הכוללים את כל הציוד הנדרש לתחזוק גינה פורחת או בית פרחוני, לרבות כלי גינון נטענים, שירות וציוד ייעודי לגינון ביתי.
  • דלת פתוחה: ייעוץ מקצועי ואדיב, אוזן קשבת לכל בקשה, קפה חם וטעים ואווירה נעימה ואוהבת.

אז איך בכלל זה אפשרי שתהיו גם כזאת משתלה מגוונות ומקצועית וגם משתלה עם משלוחים בעת ובעונה אחת? התשובה היא ברורה – כי אנחנו משתלה במרכז העניינים!

הזמנת צמחים באינטרנט – איך זה עובד?

 

משתלת הגן הקסום של נקודת חן היא משתלה אורבנית שמשלבת בין עבר מפואר לעתיד מבטיח. הודות לניסיון של מעל 30 שנה בתחום הגינון, חיברנו בין הדורות ויצרנו פלטפורמה חדשנית שמאפשרת לכם לבצע הזמנת צמחים באינטרנט בלי לוותר על היחס האישי והמקצועי שאנו מעניקים ללקוחותינו במשתלה.

ראשית, יצרנו עבור לקוחותינו אתר אינטרנט חדשני ומתקדם המציג את כל השפע המגוון של הצמחים והעציצים שיש לנו. בעזרת האתר המתקדם תוכלו לבחור מתוך קטלוג צמחים מסודר איזה צמחים לגינה או צמחי בית ומרפסת תרצו לבחור. תוכלו להתרשם מסוג הפרחים, למשל: האם אלו צמחים לצל או צמחי שמש, צמחים רב שנתיים או פרחים עונתיים, עציצים גדולים למרפסת, לבית או לגינה וכמובן עציצים קטנים.

אתר האינטרנט המקצועי שלנו מציג כמובן מוצרי גינון נוספים שאנו מציעים במשתלה שלנו, שתורמים לטיפוח גינות ביתיות וגם צמחים לבית: אדמת שתילה, כלי עבודה וגינון, חומרי הדברה ודישון, שרות וציוד במגוון סוגים.

משתלה עם משלוחים – אבל בלי לוותר על יחס אישי ומקצוענות

 

כל מי שמכיר אותנו יודע שאמנם אנחנו משתלה עם משלוחים, בהתאם למגמת החדשנות העתידנית שאנו מציעים, אבל אנחנו לא מוותרים על היחס האישי והמקצועי שמאפיין את משתלת הגן הקסום של נקודת חן.

אנו מזמינים אתכם, גם מהבית, להרים טלפון ולהתייעץ איתנו בזמן שאתם עושים הזמנת צמחים באינטרנט כדי שנוכל לעזור לכם לבחור אילו צמחים הכי מתאימים לכם ומה הציוד שאתם באמת צריכים.

לאחר שתבצעו את ההזמנה, אנו נדאג להביא לכם צמחים עד הבית, בתנאים אופטימליים המותאמים עבור משלוח צמחים וגם משלוחי עציצים בתל אביב ובכל אזור המרכז.

הזמנת צמחים באינטרנט – להיות בבית ולהרגיש בחוץ

בעיקר בעת הזו, אנשים נמצאים יותר בבית הפרטי שלהם ומחפשים אחר דרכים חדשות ומקוריות להעשיר את הזמן שלהם וגם לטפח את הבית וסביבתו. האפשרות של הזמנת צמחים באינטרנט פותחת עולם חדש של פעילויות שאפשר לעשות בבית ובגינה, כמו למשל טיפוח גינת תבלינים ביתית או גידול ירקות במרפסת.

גינת תבלינים ביתית שמעשירה את הטעם

גינת תבלינים יכולה להעשיר את הגינה הביתית ויותר מזה – צמחי תבלין בהחלט מתאימים לגידול באדנית בתוך הבית. אחד המאפיינים הנהדרים של צמחי התבלין הוא שהם צומחים מהר מאוד וניתן ליהנות מהטעם העשיר והריח הנהדר שלהם בלי לחכות שבועות וחודשים רבים.

מה שנדרש הוא רק לבחור מתוך הקטלוג שלנו באתר צמחי תבלין שאתם אוהבים וגם עציץ יפה או אדנית מעוצבת שיתאימו לבית, למרפסת או לגינה שלכם ואנו כבר נדאג שיגיע אליכם משלוח צמחים עד פתח הבית. כעת, נותר לכם רק להשקות ולטפח וכמובן ליהנות מהטעמים והריחות.

לענייני הטעם שביניכם, אפשר לגדל גם אדנית עם צמחי תה. יש לנו מגוון רחב של צמחי תבלין לתה, כמו: מליסה, שיבה, לימונית, נענע ועוד. התה החם ינעים את זמנכם בערב קריר במרפסת או על הספה בבית מול הטלוויזיה, כי הכי כיף ללגום את התה שאתם גידלתם בעצמכם.

משתלה עם משלוחים למי שאוהבים

 

כמובן, שהשימוש העיקרי של פרחים וצמחים הוא לשמח את האהובים עלינו ביותר. מאחר ואנחנו משתלה עם משלוחים , אנחנו עושים משלוח צמחים המוקדשים לאנשים אהובים או לכל מי שתרצו לשמח: חברה שילדה תינוק חדש, אמא שחוגגת יום הולדת, אחות שקיבלה קידום בעבודה או חבר שעבר לדירה חדשה. לכל אחד מהם תוכלו לבחור עציצים יפים עם הקדשה אישית שיגיעו עד אליהם הביתה באריזה יפה ומרשימה.

מהיום זה קל ופשוט – הזמנת צמחים באינטרנט עד הבית

זה כל כך קל ופשוט לעשות הזמנת צמחים באינטרנט עד שתשאלו את עצמכם איך לא עשיתם את זה עד עכשיו. אנו במשתלת הגן הקסום של נקודת חן מספקים שירות של משתלה עם משלוחים עד לבית הלקוח, בלי לוותר על השירות האישי והמקצועי שמאפיין אותנו. אנו מזמינים גם אתכם להזמין מאיתנו צמחים עד הבית וכמובן מי שרוצה מוזמן תמיד לבקר – הקפה עלינו.

קריאה נוספת
צמחי חוץ ושמש

איזה צמחים ועציצים אסור לפספס בשנת 2021

משבר הקורונה הביא עמו צמיחה גדולה במכירות של צמחים לבית ושל עציצים לבית. בעקבות העובדה שלאנשים יש זמן פנוי והם נמצאים רוב היום בביתם, יותר ויותר אנשים החלו לגדל צמחים ביתיים, להשקיע ולטפח אותם.  טרנד הצמחים שגדל בצל מגפת הקורונה מעניקה עיצוב

קרא עוד »

הגינה המושלמת – הכל מתחיל בתכנון

תכנון גינה ביתית הוא שלב הכרחי בנראות הגינה שלכם. אם תמיד חלמתם לגדל בגינה עצים גבוהים, צמחים כמו הדס, בזיליקום, מרווה, לואיזה ופרחים צבעוניים, עליכם לעשות זאת באופן מחושב ונכון על מנת שהעצים והצמחים יחזיקו זמן רב. עיצוב והקמת גינות הוא קשה

קרא עוד »
הקמה עיצוב ואחזקת גינות

עיצוב גינת גג – איך מתחילים ומה אפשר לעשות

אתם לא חייבים לגור בבית פרטי בכדי שתהיה לכם גינה מעוצבת מלאה בצמחים, עצים, פרחים, שיחים וכדומה. במידה שיש לכם בבית גג או מרפסת, אתם יכולים להעניק להם מראה פסטורלי ופראי בדיוק כמו גינה בבית פרטי. תכנון גינת גג הוא שונה מאשר

קרא עוד »
0
0
הסל קניות שלך
הסל שלך ריק

הידד! המוצר התווסף לסל הקניות בהצלחה

להזמנות ושאלות בווצאפ