משלוח חינם בקניה מעל 300₪ *
*בכפוף לתקנון המשלוחים

תכנון ועיצוב גינות – רק אצל המומחים בתחום

משתלת הגן הקסום של נקודת חן היא המקום שבו הסיפור מתחיל בתכנון גינה ומרפסת מקצועי ומסתיים בהקמה ועיצוב של גינה פרטית ומרפסת קטנה ואינטימית.

 יש לכם רעיון מקורי? מעוניינים להגשים את החלום שלכם ולהפוך את הגינה או המרפסת לשיא העיצוב כאילו ממש עכשיו הם נלקחו ממגזין תכנון ועיצוב גינותמשתלת הגן הקסום של נקודת חן היא בדיוק המקום שאליו אתם צריכים להגיע. 

מיטב המוחות הגדולים בענף נמצאים ממש כאן
במשתלת הגן הקסום של נקודת חן ומחכים לייעץ ולעבוד ממש ביחד אתכם על הקמה ותכנון גינה, מרפסת וגג באופן מדוקדק ומפורט הכולל בחירת צמחים, עצי פרי מומלצים לגינה קטנה, פרחים, עציצים ושתילים אשר מגיעים במגוון צורות וצבעים מרהיבים שלא ישאירו שום מקום לדמיון ויובילו לשדרוג המרפסת והגינה מקצה לקצה באופן שלא תצליחו לזהות אותם לאחר סיום העבודה.    

הקמה עיצוב ואחזקת גינות

תכנון ועיצוב גינות - מחלום למציאות

משתלת הגן הקסום של נקודת חן נמצאת במרכז גוש דן ומושכת אליה אינספור לקוחות מגבעת שמואל, פתח תקווה, רמת גן, גני תקווה, כפר מעש, סביון, יהוד, גבעתיים, קריית אונו, תל אביב, חולון, ראשון לציון, בת ים, גת רימון כפר סירקין, מזור ועוד מגוון ערים ויישובים במרכז אשר נמצאים בסביבה וזמינים למשלוחי צמחים.

אם אתם מעוניינים בביצוע תכנון ועיצוב מרפסת\גינה\גג, תבואו אלינו אנחנו מחכים לכם ונבצע עבורכם תכנון גינה ומרפסת הכולל הקמה ועיצוב שלא האמנתם שאפשר לעשות הכולל שתילת צמחים, עציצים, עצי פרי מיוחדים, צמחים טרופיים ופרחים ססגוניים וקסומים.

לאחר מכן מכן נעבור לשלב שבו אנחנו יוצרים לכם את אפקט ה – וואוו שזהו השלב שבו נגיע לבית שלכם עם הצוות המיומן שלנו הכולל גם מומחה לעצים והתוצאה תהיה במילה אחת – וואוו. 

ובשלוש מילים – גינת החלומות שלכם. ההתמחות שלנו הוא רב גונית וכוללת בתוכה – הקמת גינות קטנות, הקמת גינות גדולות, תכנון גינה ומרפסת, הקמת גינה בדירת גן, עיצוב גינות פרטיות קטנות ומרפסות במיקומים שונים.  אנו במשתלת הגן הקסום של נקודת חן אשר יושבת בגוש דן נותנים, מענה בכל סוגי תכנון ועיצוב גינות\מרפסות אשר אי פעם חלמתם עליהם ואל דאגה, גם לאחר סיום העבודה אנחנו עדין נהיה פה בשבילכם ונשמח לבצע עבודות  אחזקת גינות ומרפסות פרטיות במידת הצורך.

פגישת ייעוץ מקצועי יחד עם מיטב המומחים

בתחילת תהליך תכנון ועיצוב גינות\מרפסות למקום מגוריכם האינטימי, נשב אתכם ונקשיב כיצד אתם הייתם רוצים לראות את הגינה\מרפסת שלכם. למעשה זהו השלב החשוב ביותר בו יוצרים תאום ציפיות המוביל להצלחה גדולה. 

נרצה לדעת אילו צמחים או עציצים אתם אוהבים, הצבעים המועדפים עליכם, עצי פרי ופרחים שאתם יותר מתחברים אליהם ולאט לאט נגבש רשימה של העדפות שלהם לגינה\מרפסת האולטימטיבית שאתם רוצים שנקים עבורכם. לאחר מכן נציג עבורכם את החזון שלנו ונציג עבורכם מגוון תכניות מקוריות שלפי דעתנו יובילו לשדרוג הגינה\מרפסת שלכם. 

מומחה לעצים
מטעמנו ייעץ לכם אילו צמחים, עצים, עציצים, פרחים ועצי פרי יכולים להשתלב בצורה המיטבית ביותר בסביבת המגורים שלכם ולאחר מכן נתקדם לשלב הבא בתהליך והוא השלב העיצובי שבו מתכננים כיצד כל הפריטים וכל עבודת התכנון תעבור מן הדף אל הדבר האמיתי – המרפסת\הגינה. 

אנו במשתלת הגן הקסום של נקודת חן אשר נמצאת באזור המרכז סמוך לכפר מעש, פתח תקווה, גני תקווה, כפר סירקין וסביון, נהפוך כל גינה פרטית מכל סוג שהיא, לגינה הכי קסומה שיכולה להיות וכל מרפסת אישית לשיא היופי וההדר ולא נסיים את התהליך עד שלא נראה חיוך מתנוסס על פניכם ונדע שאתם מרוצים ושתכננו ועיצבנו עבורכם את הגינה שלה חלמתם.

תכנון גינה ללא פשרות מקצועיות

כאשר אנו מעוניינים להתחיל בתהליך הקמת גינה בדירת גן/ במרפסת, אנו בעצם יוצרים יש מאין כלומר, המטרה שלנו היא ליצור את הגינה הפרטית והאולטימטיבית מהיסוד ולא להלביש אותה על גינה קיימת.

שלב
תכנון גינה\מרפסת הוא השלב המרכזי אשר יתווה את הדרך ולפיו אנו מבצעים את פאר היצירה ועם הידע והמומחים שלנו תתכוננו לכך שהגינה שלכם תהיה לא פחות ממושלמת. 

אנו נדאג שבגינה ובמרפסת הקטנה שלכם תקבלו צמחים, שתילים, צמחי תבלין, צמחי בית לשמש מלאה וצמחים משתרעים ומטפסים אשר יהפכו כל גינה/מרפסת לקסומה.

המשימה שלכם היא קלה ופשוטה, אתם רק צריכים לספר לנו מהו החלום שלכם ותשאירו לנו את כל העבודה הקשה שבסופה נגשים לכם אותו בדרך ובצורה הטובה, האיכותית והמקצועית ביותר שאי פעם חלמתם עליה וזאת באמצעות צוות מיומן ומקצועי הכולל מומחה לעצים, שתילים, עצי הדר מיוחדים ופרחים מהבכירים ביותר בארץ.  

עיצוב גינות ומרפסות - יוצרים אומנות מקורית

ענף עיצוב גינות ומרפסות הוא מאוד רב גוני וכולל בתוכו השקפות, אמונות ומגוון דעות וקל מאוד להתבלבל ולהסתבך ולגבש דעה שתהיה הכי נכונה לך.

לצורך כך  אנו במשתלת הגן הקסום של נקודת חן נשמח לסייע לכם ולסמן עבורכם שביל דמיוני שיוביל אתכם לעיצוב הנכון והמתאים ביותר עבורכם, כזה שיגרום לצמחים, עצי פרי, פרחים, עצי אלון, צמחי תבלין, צמחים לצל וצמחי נוי להחזיק מעמד כמה שיותר זמן במהלך השנה ולקבל את כל התנאים הראויים לגידולם. מגוון השירותים שלנו הוא מאוד רחב והם ניתנים בכל אזור המרכז בישובים והערים: רמת גן, קריית אונו, גני תקווה, פתח תקווה, כפר מעש, גבעתיים, תל אביב, יהוד, סביון וכל הסביבה של נקודת חן

אנו נעשה בשבילכם את העבודה על מנת להגיע לתוצאות הגבוהות ביותר תוך שתוף פעולה מתמיד מולכם ובהתאם להשקפות ולדעות אותם אתם מחזיקים ואימצתם כל השנים. בכל הנוגע לעבודת העיצוב, מדובר בתהליך מאוד מורכב אשר נעשה בשלבים ולא בפזיזות. מומחה עצים וצמחים מטעמנו יגיע אליכם הביתה ויתרשם מהגינה\מרפסת שלכם ותוך כדי יגבש תמונה של איך המקום צריך להראות בהסתמך על פרמטרים שונים הכוללים אקלים, סביבה וכמובן הרצונות שלכם.

עיצוב גינות ומרפסות פרטיות קטנות
הוא בהחלט אתגר משמעותי אך לא כזה שאנו במשתלת הגן הקסום של נקודת חן, לא נוכל לעמוד בו בכבוד וזאת הודות למומחים הגדולים אשר נמצאים אצלנו ותפקידם הוא אחד ויחיד והוא לדאוג שתקבלו את התמורה הטובה והאיכותית ביותר.

לצורך העיצוב אנו נציע עבורכם כמה רעיונות יצירתיים אשר כוללים נטיעת עצי פרי, עצי זית, עצי אלון, שתילים מיוחדים וצמחים ססגוניים יחד עם שילוב של חלוקי נחל מרשימים שיעניקו לגינות פרטיות קטנות מראה כפרי ואינטימי.

אצלנו הלקוח הוא במקום הראשון

אחד הקווים המנחים שלנו הוא שהלקוח נמצא בראש הפירמידה והוא מבחינתנו הדבר החשוב ביותר בתהליך כי אם אתם לא תהיו מרוצים זה אומר שלא עשינו את העבודה שלנו כראוי. אצלנו תקבלו יחס חם ואישי, זמינות מידית לכל שאלה או ייעוץ.

שיטת הפעולה שלנו היא כמובן לדאוג לתכנון ועיצוב הגינה והמרפסת אך כאן לא מסתיימת העבודה אלא היא רק מתחילה ונדרש ביצוע אחזקה נאותה של הגינה על מנת שהיא תמשיך לשרת אתכם נאמנה ולהוות עבורכם מקום של שלווה ונחת.

באמצעות אנשי המקצוע המובחרים שיש לנו אנחנו נבצע עבורכם טיפולים משמרים לגינות באזור רמת גן, גבעתיים, קריית אונו, סביון, כפר מעש, כפר סירקין, ראש העין, גבעת שמואל,יהוד-מונסון ואלעד ובכל אזור המרכז.

פנו אלינו עוד היום ותזכו לשירות מקצועי, אמין ואיכותי ברמה הגבוהה ביותר שיש באחריות!

קריאה נוספת
צמחי חוץ ושמש

איזה צמחים ועציצים אסור לפספס בשנת 2021

משבר הקורונה הביא עמו צמיחה גדולה במכירות של צמחים לבית ושל עציצים לבית. בעקבות העובדה שלאנשים יש זמן פנוי והם נמצאים רוב היום בביתם, יותר ויותר אנשים החלו לגדל צמחים ביתיים, להשקיע ולטפח אותם.  טרנד הצמחים שגדל בצל מגפת הקורונה מעניקה עיצוב

קרא עוד »

הגינה המושלמת – הכל מתחיל בתכנון

תכנון גינה ביתית הוא שלב הכרחי בנראות הגינה שלכם. אם תמיד חלמתם לגדל בגינה עצים גבוהים, צמחים כמו הדס, בזיליקום, מרווה, לואיזה ופרחים צבעוניים, עליכם לעשות זאת באופן מחושב ונכון על מנת שהעצים והצמחים יחזיקו זמן רב. עיצוב והקמת גינות הוא קשה

קרא עוד »
הקמה עיצוב ואחזקת גינות

עיצוב גינת גג – איך מתחילים ומה אפשר לעשות

אתם לא חייבים לגור בבית פרטי בכדי שתהיה לכם גינה מעוצבת מלאה בצמחים, עצים, פרחים, שיחים וכדומה. במידה שיש לכם בבית גג או מרפסת, אתם יכולים להעניק להם מראה פסטורלי ופראי בדיוק כמו גינה בבית פרטי. תכנון גינת גג הוא שונה מאשר

קרא עוד »
0
0
הסל קניות שלך
הסל שלך ריק

הידד! המוצר התווסף לסל הקניות בהצלחה

להזמנות ושאלות בווצאפ