משלוח חינם בקניה מעל 300₪ *
*בכפוף לתקנון המשלוחים

עיצוב אדריכלי נוף – העתיד נמצא בידיים שלנו

מכירים את התחושה של לקום בבוקר, להכין קפה ולשבת בגינה/מרפסת הפרטית שלך מתוך ידיעה שהגיע הזמן לעשות שינוי, הגיע העת ללכת עם החלומות שלכם עד הסוף על מנת להגשים אותם ושלא ישארו בגדר חלום. 

משתלת הגן הקסום של נקודת חן אשר נמצאת באזור המרכז סמוך ליישובים סביון, רמת גן, כפר מעש, פתח תקוה, אזור, הרצליה,תל אביב והסביבה היא המקום בו נוצר הקסם אשר ישים את החלומות שלכם בידי המומחים בתחום עיצוב אדריכלי נוף אשר יהיו אחראים על עיצוב גינה פרטית, עיצוב מרפסת שמש, עיצוב גינת גג, עיצוב גינה קטנה, עיצוב גינה דירת גן ויספקו את כל הצרכים שלכם על מנת שתצאו הכי מאושרים וחיוביים מהפרויקט אשר הולך לשנות את חייכם.

הקמה עיצוב ואחזקת גינות

ליווי של מיטב המומחים לכל אורך תהליך עיצוב אדריכלי נוף

המומחים שלנו אשר באמתחתם שנים רבות של ניסיון בעיצוב גינות/ דירת גג/ מפרסת שמש, ידאגו לא לפספס שום פרט מהחלום שלכם ולו הקטן ביותר וזאת מפני שלפי השקפת עולמנו הלקוח הוא במרכז וכאשר הוא מגיע אלינו אל משתלת הגן הקסום של נקודת חן אשר נמצאת בין היישובים ראשון לציון, רמת גן, פתח תקוה, הרצליה, אזור, כפר מעש, סביון, גני תקווה, מזור, כפר סירקין, יהוד והסביבה.

אנו נעשה הכל על מנת שהמציאות תהיה הכי קרובה לחלום שלו ובשביל זה הרכבנו צוות מנצח של מומחים של עיצוב אדריכלי/נוף אשר יעבדו  צמוד אליכם וימצאו את הנוסחא שתשלב בין החלום שלכם, התקציב והחזון של המעצבים ואנשי המקצוע שילוו את הפרויקט.

משתלת הגן הקסום של נקודת חן – הדרך לעיצוב אדירכלי נוף מתחילה אצלנו

אחד התחומים היותר הרחבים ומגוונים הוא תחום העיצוב אשר יוצר מארג מתחומים שונים  במטרה לקבל את העיצוב האולטימטיבי בעל התרומה המשמעותית ביותר למקום בו הוא נמצא. משתלת הגן הקסום של נקודת חן אשר מספקת שירות ליישובי המרכז ובתוכם:

רמת גן, פתח תקוה, כפר מעש, ראשון לציון, הרצליה, אזור, תל אביב, סביון, גני תקוה והסביבה, מאמינה כי לחלומות גדולים דרושים אנשי מקצוע מעולים ועל כן אנחנו לא מתפשרים ואצלנו נמצאים הטובים ביותר בתחום עיצוב אדריכלי\נוף אשר יהפכו את החלום למציאות, את השאלה לתשובה ואת הבקשה לתמורה הכי גדולה שתוכלו לקבל.

כל
עיצוב אדריכלי\נוף, עיצוב גינה, עיצוב דירת גן, עיצוב גינה פרטית, עיצוב גינת גג, עיצוב מרפסת שמש, מתחיל בפגישה אחת קטנה עם משמעות גדולה שבה אנחנו מגיעים להקשיב לכם, לחלום שלכם, לרצונות שלכם ולשאיפות שלכם מהפרויקט הכל כך עוצמתי שעומד לצאת אל הפועל.

לאחר מכן צוות המומחים שלנו אשר מתמחה בתחום
עיצוב אדריכלי\נוף יציג עבורכם כיצד ניתן להפוך את החלומות שלכם לממשיים ולא להשאיר אותם בגדר חלום וזאת באמצעות שימוש במערך כולל של:

שתילים, עציצים, צמחי בונסאי יוקרתיים, צמחי אוויר, פרחים רב שנתיים,  קקטוסים, סוקולנטים, צמחי שמש וצל, צמחי חוץ, צמחי פנים, עצי פרי, עצים ננסיים, אנטוריום, סחלבים משגעים, צמחי שמש, אביזרי נוי מהממים
ועוד מגוון אפשרויות אשר יספקו עיצוב אדריכלי\נוף אשר יהפוך כל גינה/מרפסת שמש/גג לשיא הפאר והיופי.

עיצוב אדריכלי נוף – אצלנו שלמות היא לא מילה גסה

הדרך לתוצאה המושלמת אשר תספק עיצוב אדריכלי\נוף, עיצוב גינה קטנה, עיצוב מרפסת, עיצוב גינת גג, מלווה במספר שלבים שיש לעבור אותם כאשר כל שלב הוא עולם ומלואו אשר דילוג עליו יוביל לכך שהתוצאה הסופית לא תהיה מושלמת ואצלנו במשתלת הגן הקסום של נקודת חן אשר נותנת שירות בכל אזור גוש דן בערים וביישובים:

יהוד, גבעתיים, תל אביב, מזור, כפר סירקין, גני תקווה, משתלה פתח תקווה, כפר מעש, ראשון לציון וכל אזור נקודת חן והסביבה

אצלנו אין דבר כזה תוצאה פחות ממושלמת ואין דבר כזה לדלג על שלבים והכל מתנהל במקצועיות הכי גבוהה שיש על ידי מיטב המוחות והמומחים בתחום אשר ידאגו לכך שאין דבר העומד בפני הרצון ואין חלום שלא ניתן להגשים אותו.

השלבים בדרך להגשמה והתחדשות של הגינה

השלב הראשון בדרך אל עיצוב אדריכלי\נוף מושלם, מתחיל בפגישה ראשונית אותה נתאם מולכם ובה ימתינו לכם המומחים שלנו בציפייה להכיר אתכם ויותר חשוב להכיר את החלום שהם עומדים להגשים.

לאחר הפגישה שבה נתוודע לאיך אתם מעוניינים לראות את
הגינה/גג/מרפסת שמש שלכם, אנו נחסיר לכם פעימה כאשר נראה לכם כיצד החלום שלכם יהפוך מהר מאוד למציאות באמצעות תכנון גינה, תכנון מרפסת, תכנון גינת גג, תכנון גינה פרטית.

הכל נעשה בצורה מפורטת ומדוקדקת ובהתאם לסטנדרטים הגבוהים ביותר תוך שימוש במיטב הצמחים בקטלוג הצמחים שלנו, עצים פרי ננסיים, צמחי פנים, סוקולנטים, צמחי בונסאי, עציצים יוקרתיים, צמחי אוויר, צמחי צל, צמחי נוי, קקטוסים, אגרטלי חימר, עצי ברוש במגוון גדלים ועוד מגוון אפשרויות עיצוב אדריכלי\נוף\גינה אשר יהפכו את הגינה\מרפסת\גג שלכם ללא פחות ממושלמת באחריות! 

לאחר שלב התכנון והעיצוב על הנייר, מגיע השלב המרגש ביותר והוא כמובן שלב הביצוע ובו אנו נגיע עם מיטב אנשי המקצוע לעבוד, לבנות ולטפח בסטנדרטים הכי גבוהים שאתם מכירים כאשר לא ננוח ולא נשקוט עד אשר נשיג את המטרה, נגשים עבורכם את החלום ונקבל מכם אישור שאתם מרוצים ומאושרים מהמהפכה המדהימה שנגלתה אל מול עיניכם.

הלקוחות במקום הראשון והם המובילים בפרויקט עיצוב אדריכלי נוף

אחד העקרונות המובילים והמרכזיים שלנו הוא ללכת אחר החלומות של הלקוחות שלנו ולא לשנות אותם כשנראה שיהיה קשה לממשם אלא לעבוד קשה יותר, להתאמץ יותר ולמצוא את הפתרונות המתאימים אשר ישיגו את מבוקשם של הלקוחות המדהימים שלנו. 

כל לקוח מגיע עם רעיון, עם איזושהי ציפייה להגשים איזו פנטזיה או חלום ביחס לגינה\מרפסת\גינת גג ואנו מאמינים שכיום בעזרת שיתוף פעולה בין אנשי המקצוע לבין הלקוחות ניתן ליצור את התנאים עליהם ניתן יהיה לבסס את החלומות שלכם באופן מלא ולא תקציר שלהם.

קריאה נוספת
צמחי חוץ ושמש

איזה צמחים ועציצים אסור לפספס בשנת 2021

משבר הקורונה הביא עמו צמיחה גדולה במכירות של צמחים לבית ושל עציצים לבית. בעקבות העובדה שלאנשים יש זמן פנוי והם נמצאים רוב היום בביתם, יותר ויותר אנשים החלו לגדל צמחים ביתיים, להשקיע ולטפח אותם.  טרנד הצמחים שגדל בצל מגפת הקורונה מעניקה עיצוב

קרא עוד »

הגינה המושלמת – הכל מתחיל בתכנון

תכנון גינה ביתית הוא שלב הכרחי בנראות הגינה שלכם. אם תמיד חלמתם לגדל בגינה עצים גבוהים, צמחים כמו הדס, בזיליקום, מרווה, לואיזה ופרחים צבעוניים, עליכם לעשות זאת באופן מחושב ונכון על מנת שהעצים והצמחים יחזיקו זמן רב. עיצוב והקמת גינות הוא קשה

קרא עוד »
הקמה עיצוב ואחזקת גינות

עיצוב גינת גג – איך מתחילים ומה אפשר לעשות

אתם לא חייבים לגור בבית פרטי בכדי שתהיה לכם גינה מעוצבת מלאה בצמחים, עצים, פרחים, שיחים וכדומה. במידה שיש לכם בבית גג או מרפסת, אתם יכולים להעניק להם מראה פסטורלי ופראי בדיוק כמו גינה בבית פרטי. תכנון גינת גג הוא שונה מאשר

קרא עוד »
0
0
הסל קניות שלך
הסל שלך ריק

הידד! המוצר התווסף לסל הקניות בהצלחה

להזמנות ושאלות בווצאפ