משלוח חינם בקניה מעל 300₪ *
*בכפוף לתקנון המשלוחים

משתלה עד הבית – קליק אחד ואנחנו אצלך

משלוחי צמחים עד הבית – מעוניינים לחדש את הגינה/מרפסת בצמחי בית, עציצים גדולים למרפסת, צמחי תבלין ועשבי תיבול, עציצים לגינה, עצי פרי, אביזרי גינון, אדניות לגינה אך מפאת זמנכם היקר אינכם יכולים להגיע למשתלה?

אל תדאגו משתלת הגן הקסום של נקודת חן אשר מספקת שירות משלוחים לכל הערים והיישובים אשר נמצאים באזור גוש דן וביניהם ראשון לציון, גבעתיים, יהוד, סביון, כפר סירקין, כפר מס, פתח תקווה, רמת גן, גני תקווה, קרית אונו, מזור והסביבה, פתרה עבורכם את הבעיה באמצעות שירות משלוחים אונליין, אשר מאפשר הזמנה יעילה מגוון המוצרים האיכותיים שאנחנו מציעים במשתלה ומתוכם הזמנת שתילים, משלוח פרחים, מוצרי נוי, אדמה לגינה, אדניות לגינה, אדניות מעקה, צמחי שמש, כלי גינון ועוד.

משתלה עד הבית
הוא קונספט ייחודי המותאם במיוחד עבורכם ומטרתו לסייע לכם בשגרת החיים הלחוצה ולאפשר לכם לממש את אהבתכם לגינה/מרפסת/גג האהובים עליכם במטרה למנוע את הזנחתם ולחדש אותם ממיטב השתילים, צמחים, פרחים מדהימים וצבעוניים ועוד מגוון אפשרויות אשר יגיעו אליכם הביתה באופן מידי באיכות מושלמת כאילו ממש עכשיו הייתם אצלנו במשתלה.

בנוסף לשירות משתלה עד הבית אותו אנו מספקים באהבה גדולה ללקוחותינו המרוצים, משתלת הגן הקסום של נקודת חן אשר ממוקמת בצומת כפר מעש, סמוך לגני תקווה, קריית אונו, פתח תקווה, כפר מס, מזור, סביון והסביבה, מביאה אליכם הביתה את השירות המנצח הכולל תכנון גינות, תכנון גינות קטנות, תכנון גינה ביתית, עיצוב גינות בדירות גן, עיצוב גינה מודרנית, עיצוב מרפסת שמש, עיצוב גינת גג, עיצוב גינה בית פרטי, שירותי תחזוקת גינה, אחזקת גינות.

כל זה במרחק של שיחת טלפון אחת פשוטה או הגעה עצמאית אלינו ואנחנו בדרך אליכם עם המומחים ואנשי המקצוע שלנו בעלי ניסיון של שנים רבות בתחום התכנון, עיצוב ואחזקת גינות/מרפסות/גג אשר ישמו לייעץ ולהציע לכם את התוכניות האיכותיות ביותר במטרה  להפוך את הגינה/המרפסת הקטנה שלכם לממלכה קסומה של צבעים, פאר וניחוחות מדהימים.

משתלת הגן הקסום של נקודת חן – אתכם בכל זמן ובכל מקום

לכל אחד יש משאלת לב לגבי איך הוא היה רוצה לראות את הגינה/גג/מרפסת  שלו, מעין פנטזיה שחשבתם שלא תוכל להתגשם עד שפניתם אלינו אל משתלת הגן הקסום של נקודת חן אשר נמצאת באזור המרכז סמוך ליישובים כפר סירקין, מזור, כפר מעש, פתח תקווה וגת רימון. אצלנו תמצאו את הפתרונות אותם חיפשת לכל בעיה, שאלה או הגשמת חלומות ובקיצור, אנחנו פה בשבילכם ולמענכם לאורך כל הדרך.

השירות של
משתלה עד הבית הגיע מהצורך לסייע לכם להתמודד עם העומסים בחיים אשר מונעים מכם מלהגיע אלינו מפאת זמן או ניידות. שירות משתלה עד הבית יספק עבורכם כל מוצר שאתם צריכים על מנת למען המרפסת/גג/גינה האינטימית שלכם. תוכלו לבצע הזמנת שתילים, עצים למרפסת, צמחי צל, עציצים לגינה, עציצים גדולים למרפסת, אדניות מעקה, אדניות פרחים, צמחים ישראליים, עצי פרי מיוחדים, צמחי גן, אמצעי דישון, אדמה לגינה, אביזרי גינון, מוצרי נוי ועוד מגוון מוצרים אשר עולים בדמיונכם ושתוכלו למצוא אותם אצלנו באופן פשוט, קל ויעיל באמצעות כניסה לאתר האינטרנט שלנו לשירות המשלוחים ולבצע הזמנה אשר תגיע אליכם תוך פרק זמן קצר עם חיוך.

כמו כן, תוכלו להתקשר אלינו ישירות למשתלה או לשלוח אלינו מסרון/הודעת וואצאפ ונשמח לחזור אליכם ולבצע הזמנה טלפונית. כפי שניתן לראות, כל אפשרויות ההזמנה פתוחות בפניכם ומחכות רק לכם כאן במשתלת הגן הקסום אשר נמצאת ממש קרוב אליכם באזור המרכז בין היישובים חולון, ראשון לציון, הרצליה, גבעתיים, גבעת שמואל, סביון, כפר מעש, כפר סירקין, פתח תקווה, רמת גן, גבעתיים, אלעד והסביבה.

משתלה עד הבית – מגיעים אליך לתכנן, לעצב ולתחזק את גינת החלומות שלך

מעוניינים לתכנן ולשנות את המראה של הגינה/מרפסת שלכם מקצה לקצה? מעוניינים להגשים את החלום שלכם? נמאס לכם לראות את הפוטנציאל הגדול של הגינה/גג שלכם לא מתממש?

אצלנו
במשתלת הגן הקסום של נקודת חן אשר נמצאת במרכז הארץ ומספקת שירות מקצועי ואיכותי לכל ערי המרכז החל מראשון לציון ועד להרצליה, אנחנו הופכים את הבעיה לאתגר שמאוד אהוב עלינו. אנחנו לא מפחדים מאתגרים אלא פשוט צולחים אותם ומגשימים עבורכם בדיוק את מה שרציתם וחלמתם עליו באמצעות אנשי המקצוע והמומחים שלנו אשר ישמחו לייעץ ולהתוות עבורכם תכנית ודרך אשר בסופה תזכו ליהנות מגינת/מרפסת/גג החלומות שלכם ללא כל צל של ספק.

כל שעליכם לעשות או לבוא אלינו למשתלה לפגישת ייעוץ או לחלופין במסגרת שירות
משתלה עד הבית, נשמח להגיע אליכם הביתה לפגישה מקצועית יחד עם מומחה לתכנון, עיצוב ואחזקת גינות/מרפסות אשר יתרשם מביתכם, יקשיב למה שאתם מצפים מהתהליך, מה החזון, החלום והפנטזיה שלכם ולאחר מכן יציג בפניכם את מגוון האפשרויות העומדות לפניכם ומוכנות לביצוע מידי המשלבות תכנון יעיל של השטח, תכנון גינות, תכנון גינה ביתית, תכנון מרפסת שמש ותכנון גג תוך ניצול השטח הקיים. לאחר מכן נגיע לשלב עיצוב גינה, עיצוב גינה מודרנית, עיצוב גינות בדירת גן, עיצוב גינות גג, עיצוב גינה במרפסת. 

בשלב זה נציג בפניכם אפשרויות עיצוב בהתאם לקו המנחה שאתם מתווים ובהתאם למה שאתם מצפים. אפשרויות העיצוב הו רבות ומגוונות וכוללות שילוב של
צמחים לבית, צמחי גן, עצי פרי, שתילים מיוחדים, צמחי תבלין ותיבול, עציצים, פרחים, פקעות, אביזרי נוי מהממים, צמחים מטפסים ועוד מגוון רעיונות ואפשרויות אשר יהפכו את הגינה שלכם לחלום שהוא כולו מציאות אחת ומושלמת.

אך כאן המשימה שלנו לא מסתיימת שכן אנו מספקים גם שירות של
אחזקת גינות, תחזוקת גינות גג, אחזקת גינה במרפסת שמש וזאת בכדי לשמר את איכות הגינה/מרפסת לאורך זמן באמצעות צוות רב מקצועי אשר מומחה לתחום.

שירות, איכות ומקצועיות ברמה הכי גבוהה שיש - משתלת הגן הקסום של נקודת חן

משתלת הגן הקסום של נקודת חן אשר נמצאת במרכז הארץ ומספקת שירות לערי ויישובי גוש דן, שמה לה לערך עליון את תודעת השירות והמקצועיות הגבוהה המוענקת ללקוחותיה הנאמנים. אנו מאמינים כי הדבר הכי חשוב הוא הלקוח ועושים הכול בכדי שהלקוח תמיד יהיה מרוצה ושמח מאיכות המוצרים, השירות אותו קיבל ומקצועיות הצוות. נשמח לעמוד לשירותכם תמיד עם חיוך ורצון לספק את כל הדרוש בכדי להגשים את חלומכם מהגינה/מרפסת/גג שלכם.

שירות משתלה עד הבית שאנו יזמנו מיועד לכך שנוכל להגיע לכל אחד ואחת מכם שאינו יכול להגיע אלינו מסיבות כאלו ואחרות ולספק עבורו את כל הדרוש בכדי שהוא ירגיש באופן וירטואלי כאילו הוא נמצא במשתלה ונהנה מכל החוויה המתלווה לכך.

אלו מבינכם אשר יעדיפו להגיע אלינו למשתלה, יזכו ליחס חם מצוות המקום, שירותי ייעוץ מקצועיים אשר יעזרו לכם לקבל את ההחלטה הטובה ביותר עבורכם וכמובן יזכו לחיוך ושירות מעל ומעבר למצופה לכן אם אתם חושבים על
עיצוב גינה, אחזקת גינה, תכנון גינה ביתית, עיצוב מרפסת ביתית, עיצוב גג דירה אשר משלבים סוגים רבים של  עצים, צמחים, שתילים, עציצים, אביזרי גינון, אביזרי נוי  ועוד מגוון מוצרים ושירותים, אנחנו המקום בשבילכם.

אנו מחכים ומצפים לבואכם או לשוחח עמכם בטלפון ושמחים על הצטרפותכם למשפחת משתלת הגן הקסום של נקודת חן וסמוכים ובטוחים שאצלנו תקבלו את היחס החם ביותר, המקצועי ביותר והאיכותי ביותר.

קריאה נוספת
צמחי חוץ ושמש

איזה צמחים ועציצים אסור לפספס בשנת 2021

משבר הקורונה הביא עמו צמיחה גדולה במכירות של צמחים לבית ושל עציצים לבית. בעקבות העובדה שלאנשים יש זמן פנוי והם נמצאים רוב היום בביתם, יותר ויותר אנשים החלו לגדל צמחים ביתיים, להשקיע ולטפח אותם.  טרנד הצמחים שגדל בצל מגפת הקורונה מעניקה עיצוב

קרא עוד »

הגינה המושלמת – הכל מתחיל בתכנון

תכנון גינה ביתית הוא שלב הכרחי בנראות הגינה שלכם. אם תמיד חלמתם לגדל בגינה עצים גבוהים, צמחים כמו הדס, בזיליקום, מרווה, לואיזה ופרחים צבעוניים, עליכם לעשות זאת באופן מחושב ונכון על מנת שהעצים והצמחים יחזיקו זמן רב. עיצוב והקמת גינות הוא קשה

קרא עוד »
הקמה עיצוב ואחזקת גינות

עיצוב גינת גג – איך מתחילים ומה אפשר לעשות

אתם לא חייבים לגור בבית פרטי בכדי שתהיה לכם גינה מעוצבת מלאה בצמחים, עצים, פרחים, שיחים וכדומה. במידה שיש לכם בבית גג או מרפסת, אתם יכולים להעניק להם מראה פסטורלי ופראי בדיוק כמו גינה בבית פרטי. תכנון גינת גג הוא שונה מאשר

קרא עוד »
0
0
הסל קניות שלך
הסל שלך ריק

הידד! המוצר התווסף לסל הקניות בהצלחה

להזמנות ושאלות בווצאפ