משלוח חינם בקניה מעל 300₪ *
*בכפוף לתקנון המשלוחים

עיצוב גינת גג – איך מתחילים ומה אפשר לעשות

אתם לא חייבים לגור בבית פרטי בכדי שתהיה לכם גינה מעוצבת מלאה בצמחים, עצים, פרחים, שיחים וכדומה. במידה שיש לכם בבית גג או מרפסת, אתם יכולים להעניק להם מראה פסטורלי ופראי בדיוק כמו גינה בבית פרטי. תכנון גינת גג הוא שונה מאשר תכנון גינה בביתית. לצד המגבלות של עיצוב גינות גג עומדים גם יתרונות רבים. משתלת הגן הקסום של נקודת חן הכינה עבורכם מדריך שיעזור לכם לבצע תכנון ועיצוב גינת גג ומרפסת בצורה היעילה ביותר אשר שתשדרג את מראה הבית ותעניק לו נגיעת טבע, גם מעל הקרקע.

הקמת גינת גג

אומנם גינה על הגג דומה לגינת קרקע במראה ובסגנון, אך בזמן תכנון גינות גג  עלינו לשים לב לדברים אחרים. ראשית, עלינו לבחון את מבנה הגג והאם תוואי השטח שלו מאפשרים להקים גינת גג. עלינו לוודא האם קיימת רטיבות בגג ובמידה ואכן יש, לפני הקמה ועיצוב גינת גג עלינו לאטום את הגג באופן יסודי, עדיף בעזרת איש מקצוע, מאחר והרטיבות עלולה לפגוע בגינת הגג. הבדל נוסף בין גינת גג לגינת קרקע היא סוגי צמחים שניתן לשתול. ישנם סוגי צמחים שלא  מותאמים לשתילה באדניות.

עיצוב מרפסת גג מתחיל בתכנון נכון

תכנון גינות גג יש לבצע בשלב מוקדם ככל הניתן. בשלב התכנון יש להתחשב בפרמטרים שונים החל מגודל השטח של הגג, לאיזה צד פונה הגג ומהם כיווני הרוח, האם יש שטחים של אור וצל, חיבורים להשקיה וכדומה. אנו ממליצים לכם בזמן תכנון גינות גג לשרטט את השטח שיש לכם ולהבין כיצד הייתם רוצים לחלק אותו. עיצוב גינות גג דורש הצללה מסוימת במידה ואתם רוצים לגדל צמחים הדורשים צל, מתן תשומת לב למיקום של מערכות השקיה ויכולת לטפח את הגינה לאורך זמן.  נסו להבין גם האם הייתם מעוניינים להקים פינת ישיבה? אם כן, קחו בחשבון את כל הפרמטרים טרם אתם מתחילים בשלב של הקמת גינת גג. אם תחליטו להיעזר בשירותיו של מעצב גינות גג, הוא יעזור לכם לארגן את כל הדברים שצריך להתחשב בהם בהקמת גינת גג. בעזרתו של מעצב גינות גג תוכלו להקים גינה בצורה המקצועית והיסודית ביותר שתחזיק מעמד לאורך זמן ותדרוש ממכם השקעה מינימלית לטיפוח הצמחייה.  עם זאת, ניתן גם להקים עיצוב גינה עשה זאת בעצמך.

גינות גג מעוצבות- שדרוג של הבית

ניתן לראות בבניינים רבים דירות עם מרפסת גדולה או גג ללא שימוש מיוחד. לשטחים אלו פוטנציאל עצום מאחר והם ההזדמנות שלנו לצאת קצת אל האוויר הפתוח. עיצוב מרפסת גג יכול להעניק לביתכם תפנית אחרת אשר תתרום לו לתחושה פראית של טבע וצמחייה. בשילוב נכון של מערכות השקיה, פינת ישיבה ומיקום נכון של עציצים בתוך אדניות תוכלו להנות מגינה קסומה ומטריפה, ולרגעים לשכוח שאתם לא נמצאים בדירת קרקע. ניתן לשדרג ולתכנן דירת גג יוקרתית אשר תכלול ריצוף מדק עץ טבעי, קירות מעוצבים המשתלבים בחלל וצמחייה עשירה ומגוונת. עבור כך אנו ממליצים להיעזר בשירותיו של מעצב גינות גג שיעזור לכם להפוך את החלום למציאות.

משתלת הגן הקסום של נקודת חן מלווה אתכם לאורך התהליך של הקמת גינת גג. אנו נייעץ לכם במעמד הקנייה על צמחים שמחזיקים לטווח האורך בתנאים של גג ונספק עבורכם אדניות מחומרים שונים כגון אדניות מעץ, אדניות מפלסטיק, אדניות בטון וכדומה אשר ישדרגו את מראה הגג שלכם.

לטיפים נוספים לתכנון הגינה שלכם אתם מוזמנים לקרוא בגינה המושלמת – הכל מתחיל בתכנון

קריאה נוספת
צמחי חוץ ושמש

איזה צמחים ועציצים אסור לפספס בשנת 2021

משבר הקורונה הביא עמו צמיחה גדולה במכירות של צמחים לבית ושל עציצים לבית. בעקבות העובדה שלאנשים יש זמן פנוי והם נמצאים רוב היום בביתם, יותר ויותר אנשים החלו לגדל צמחים ביתיים, להשקיע ולטפח אותם.  טרנד הצמחים שגדל בצל מגפת הקורונה מעניקה עיצוב

קרא עוד »

הגינה המושלמת – הכל מתחיל בתכנון

תכנון גינה ביתית הוא שלב הכרחי בנראות הגינה שלכם. אם תמיד חלמתם לגדל בגינה עצים גבוהים, צמחים כמו הדס, בזיליקום, מרווה, לואיזה ופרחים צבעוניים, עליכם לעשות זאת באופן מחושב ונכון על מנת שהעצים והצמחים יחזיקו זמן רב. עיצוב והקמת גינות הוא קשה

קרא עוד »

השקיה וטיפול נכון בצמחי בית

צמחים לבית מוסיפים תחושה רעננה ופראית לבית ומביאים לשדרוג המראה הביתי. קיימים סוגים שונים של צמחים לגידול בבית אשר ישתלבו באופן הרמוני עם שאר רהיטי הבית. עם זאת, טיפול בצמחים ביתיים דורשים תשומת לב והשקעה בהתאם לכל עציץ לבית שניצב אצלכם. ישנם

קרא עוד »
0
0
הסל קניות שלך
הסל שלך ריק

הידד! המוצר התווסף לסל הקניות בהצלחה

להזמנות ושאלות בווצאפ