משלוח חינם בקניה מעל 300₪ *
*בכפוף לתקנון המשלוחים

משתלה אונליין במרכז

משתלה עם משלוחים והזמנות אונליין במרכז והסביבה

קטלוג משתלה שלנו כולל מגוון רחב של סוגי עצים, צמחי תבלינים, סוקולנטים, צמחים לבית ולגינה או עציצים למשרד וכן אדמת שתילה, דשן, אדניות וציוד גינון בהזמנה משלוח צמחים אונליין במרכז הארץ כולל תל אביב, גבעתיים, פתח תקווה, רמת גן, יהוד, קרית אונו, גוש דן ויישובי הסביבה.

לקוחותינו מקבלים ייעוץ חינם בידי עובדי המשתלה המומחים בתחומם ובעלי ניסיון של שנים כולל הקמה עיצוב ואחזקת גינות, תנאי גידול וצרכי הצמח על מנת שתהיו מרוצים ותצליחו לגרום לחזון הירוק שלכם לפרוח על בטוח.

משתלת הגן הקסום של נקודת חן היא עסק משפחתי הפועל כבר מעל ל 30 שנה ולאחרונה התשדרגנו באתר חדש הכולל חנות אונליין ומיקום חדש – משתלה בפתח תקווה, צומת כפר מעש (קריית אונו, גת, רימון, גני תקווה, גבעת שמואל, רמת גן). אין מקום אליו לא נגיע במרכז כדי להפיץ את האושר והרוגע המשרים עצים או צמחים מכל סוג. נסו אותנו!

משלוחי הצמחים שלנו

להגשים את החלום הירוק בלי ללכת רחוק- משתלה אונליין במרכז משתלת הגן הקסום של נקודת חן

משתלה במרכז שעושה משלוחים אונליין שם בשבילכם גם אם שגרת החיים לא מאפשרת לכם להגיע אלינו – אנחנו נגיע עד אליכם!

תוכלו להקים פינה שקטה וירוקה מלאה צמחי תבלינים, קקטוסים וסוקולנטים, פרחי העונה, עץ נוי, צמחי בית או צמח מטפס, זה יעשה לכם את כל ההבדל בתחושה האישית בבית ובחוץ ותרשים כל אורח.

מי שלא ניסה לא יודע את ההבדל בין הכנת ספל תה של מרווה, טימין או גרניום שנקטפו מתוך אדניות שטיפחתם לבין טעם של תה מתיון.
תיבול האוכל עם בזיליקום או רוזמרין טריים ורעננים שקטפתם ישר מהגינה לתוך הסיר יגלו לכם טעמים שלא תוכלו לקנות בסופר.

מרוץ החיים לא מפסיק לעולם וכך יוצא שרגעי מנוחה פסטורליים בין צמחים, עצים וירק הם מדד לזמן איכות אמיתי, לכן משתלה המאפשרת הזמנות אונליין במרכז היא הפתרון המושלם!

משתלה אונליין במרכז וייעוץ הקמה ועיצוב גינה אישי לכל לקוח

כיום, כמעט כל משתלה במרכז עושה הזמנות ומשלוחים אונליין אך לא לכל משתלה יש את הידע והניסיון הנדרש כדי לייעץ לכם לגבי עיצוב גינה, סוגי עצים, צמחי לבית ולגינה, תבלינים, אדניות, ציוד גינון סוגי דשן ועוד, על מנת לוודא הצלחה מובטחת והנאה מירבית מכל התהליך עצמו.

האם צמחי תבלינים כמו מרווה, בזיליקום, לבנדר, גרניום או רוזמרין זקוקים להרבה שמש או בכלל כדאי רק צל?
צמח מטפס כמו גפן, או עץ נוי כמו עץ ברוש, עץ דקל ננסי שיח הדס, כדאי קרוב לבית או עדיף ליד הגדר?
אילו צמחי בית כדאי להניח ליד החלון ואילו ישרדו גם בתאורה לא טבעית?
אילו עצים ניתן לגדל בתוך עציצים ואילו מוכרחים לשתול באדמה?
כל כמה זמן צריך להשקות סוקולנטים?
אילו צמחים כדאי לשתול בתוך אדניות?
לא צריך לשבור את הראש ולחפש שעות באינטרנט- אצלנו יש את כל התשובות!

טוב שיש משתלה אונליין במרכז המספקת ללקוחותיה גם ייעוץ עיצוב גינה וגם מידע מקצועי על הצמחים השונים, לבית, למרפסת או גינה במרכז הארץ, גוש דן והסביבה.

ייעוץ ומשלוחים אונליין במרכז - משתלה של מקצוענים

משתלה אונליין במרכז זה לא רק אדניות, דשן או עצים, אצלנו תקבלו מענה לכל שאלה ממש כאילו אתם עומדים מולנו ונמצאים איתנו כאן במשתלה.

כאשר אנו קונים צמחים נרצה להיות בטוחים שנקבל תמורה לזמן והכסף שאנו משקיעים.
לא כל עץ יניב פרי ולא כל צמח יפרח אם לא נספק לו את התנאים הנחוצים, לפעמים יש צורך לחשוב היטב מה איזה עומק אדניות נצטרך, היכן למקם אדנית או לשתול סוגי עצים שונים בזמן תכנון ראשוני של עיצוב גינה או מרפסת.
בצהרי היום של האקלים ישראלי, כשהשמש בוערת במרכז השמיים רק החזקים שורדים, לכן צריך להתחשב במיקום השתילה, זמן החשיפה, עמידות הצמח ותנובתו- אם זה צמחי תבלינים, עצי פרי, עץ נוי או פרחים, ההבדל מהותי מאוד.
יש גם לבחור בקפידה סוג דשן וחומרי ההדברה בהם נשתמש בהתאמה לסוג צמח או עץ כדי שתוכלו להפיק ממנו את המירב וללא חשש מחומרים רעילים.

אנו מקצוענים בתחומינו ולקוחותינו מקבלים ייעוץ לגבי עיצוב גינה ובחירה אישית של הצמחים כך שתוכלו להיות בטוחים שכל מה תרכשו יגיע ללא פשרות באיכות, בשירות ובמחיר הטוב ביותר.

משלוחים אונליין של מגוון סוגי עצים או צמחי בית ותבלינים - משתלה במרכז

באתר משתלת הגן הקסום של נקודת חן ניתן לעשות הזמנות מתוך קטלוג צמחי המשתלה וכן לבצע משלוחים אונליין במרכז הארץ כולל תל אביב, גוש דן וישובי הסביבה של מגוון סוגי צמחים ועצים, סוקולנטים, צמחי תבלינים, דשן, מגוון רחב של אדניות בעומקים שונים וציוד גינון איכותי.

ניתן למצוא אצלנו מגוון רחב של צמחי תבלינים כמו מרווה, בזיליקום, גרניום, לבנדר, רוזמרין ועוד.
תוכלו למצוא אצלנו גם צמח מטפס או סוגי עצים כמו עץ נוי לדוגמה עץ ברוש, שיח הדס, גפן, עץ דקל ננסי ועוד רבים ויפים.
עצי פרי, צמחי בית, משרד או גינה, ציוד שתילה וכן כלי גינון. כל זאת אונליין, מבלי לצאת מהבית, ואתם יכולים להיות בטוחים שתקבלו את הטוב ביותר ללא פשרות באיכות ובשירות במרכז הארץ.

לכן טוב שיש משתלה אונליין במרכז המספקת ללקוחותיה ייעוץ ומידע מקצועי על הצמחים השונים, כולל עיצוב גינה או מרפסת במרכז הארץ.

דשן או הומוס? אדניות או עציצים?

בחירה מושכלת של עומק אדניות או העציצים, איכות אדמת שתיל, כמות וסוג דשן משפיעים ישירות על תפוקת הצמח. ציוד גינון מתאים יעלה ברמה את איכות העבודה ואת ההנאה מכל חווית השתילה. משתלה אונליין במרכז – משתלת הגן הקסום של נקודת חן – תעזור לכם לעשות את הבחירה הטובה ביותר עבורכם!

אדניות יתאימו לשתילה של צמחי תבלינים או פרחי נוי כמו מרווה, בזיליקום, גרניום, לבנדר, רוזמרין, חרצית, אמנון ותמר ועוד.
סוגי צמחים שונים כמו פיקוס גומי, מנגוליה, סחלב, ציפור גן עדן, מונסטרה, דיכונדרה וכו’ זקוקים למינונים שונים של כמויות דשן, כמות רבה מידי תפגע קשות בצמח, לעומת זאת, כמות קטנה מידי לא תביא לתוצאות הרצויות. עצים לרוב יניבו פרי אם ישתלו בקרקע אך ישנם סוגי עצים שתוכלו להנות מהפרי גם אם ישתלו בעציץ עמוק מספיק.

משתלה אונליין במרכז כמו שלנו תספק לכם את כל הציוד והמידע שיידרש לכם כדי להצליח!

אדניות, אדמת שתילה, דשן וציוד גינון עד הבית אונליין במרכז - משתלה בהזמנה

קרקע עירונית דורשת דשן ועיבוד האדמה לפני שתילה, אדניות צריך למלא אדמת שתילה איכותית- משתלה כמו שלנו יש בה הכל בהזמנות אונליין במרכז, גוש דן והאזור.

לשתול ישירות בקרקע זה מעולה, אבל מה עושים במקרה ואין שטח אדמה זמין? האם נגזר עלינו הגורל ולא נוכל לגדל צמחי נוי ומאכל? אז זהו, שצמחים רבים אפשר לגדל בתוך אדנית כולל צמחי תבלינים, סוקולנטים וגם פרחים. אדניות הן פתרון מעולה למי שאין לו שטח אדמה זמין ועדיין מעוניין לגדל צמחים.
אדמת שתילה טרייה לרוב מכילה בתוכה חומרי דשן ותוספים לצמח, את עומק האדנית יש לבחור בהתאם לצמח שנרצה לגדל.
אנו נספק לכם כל מה שתצטרכו על מנת שתצליחו לגדל בעצמכם כל צמח בבית, במרפסת או בגינה עד הבית בהזמנות אונליין במרכז.

משתלה עד הבית אונליין במרכז- מה אנחנו מציעים?

משתלת הגן הקסום של נקודת חן היא משתלה במרכז המספקת צמחים וציוד גינון עד הבית בהזמנות אונליין.

תוכלו למצוא אצלנו מגוון סוגי עצים כולל עץ דקל ננסי, עץ ברוש, עץ נוי ופרי.
צמחי תבלינים כמו מרווה, בזיליקום, גרניום, לבנדר, רוזמרין ועוד.
סוקולנטים, צמח בית או מטפס, שתילי פרחים כמו חרצית, אמנון ותמר, גרניום ורבים נוספים אותם תוכלו לראות בקטלוג משתלה שלנו.

במרכז תשומת הלב שלנו קודם כל ניצבת איכות השירות ואהבת הצומח, על כן בהזמנת אונליין תקבלו משתלה עד הבית, ייעוץ ומענה לכל שאלה על מנת שתהנו ממוצרנו ותהיו בטוחים שאתם, והצמחים שרכשתם, מקבלים את הטוב ביותר.

קריאה נוספת
צמחי חוץ ושמש

איזה צמחים ועציצים אסור לפספס בשנת 2021

משבר הקורונה הביא עמו צמיחה גדולה במכירות של צמחים לבית ושל עציצים לבית. בעקבות העובדה שלאנשים יש זמן פנוי והם נמצאים רוב היום בביתם, יותר ויותר אנשים החלו לגדל צמחים ביתיים, להשקיע ולטפח אותם.  טרנד הצמחים שגדל בצל מגפת הקורונה מעניקה עיצוב

קרא עוד »

הגינה המושלמת – הכל מתחיל בתכנון

תכנון גינה ביתית הוא שלב הכרחי בנראות הגינה שלכם. אם תמיד חלמתם לגדל בגינה עצים גבוהים, צמחים כמו הדס, בזיליקום, מרווה, לואיזה ופרחים צבעוניים, עליכם לעשות זאת באופן מחושב ונכון על מנת שהעצים והצמחים יחזיקו זמן רב. עיצוב והקמת גינות הוא קשה

קרא עוד »
הקמה עיצוב ואחזקת גינות

עיצוב גינת גג – איך מתחילים ומה אפשר לעשות

אתם לא חייבים לגור בבית פרטי בכדי שתהיה לכם גינה מעוצבת מלאה בצמחים, עצים, פרחים, שיחים וכדומה. במידה שיש לכם בבית גג או מרפסת, אתם יכולים להעניק להם מראה פסטורלי ופראי בדיוק כמו גינה בבית פרטי. תכנון גינת גג הוא שונה מאשר

קרא עוד »
0
0
הסל קניות שלך
הסל שלך ריק

הידד! המוצר התווסף לסל הקניות בהצלחה

להזמנות ושאלות בווצאפ