משלוח חינם בקניה מעל 300₪ *
*בכפוף לתקנון המשלוחים

צמחי פנים וצל – משתלה עם חן

צמחי פנים וצל לרוב אינם זקוקים להשקיה מרובה או חשיפה ישירה לשמש, הם יכולים לשרוד זמן רב ללא מים ואפילו בתאורה מלאכותית בלבד. צמחים חזקים במיוחד הם דיפנבכיה , פפרומיה מגניפוליה, עץ הכסף – פוטולקריה, עץ האהבה – ברכיכיטון ועוד.

כל אלה ויותר תוכלו למצוא אצלנו ורק ליתר ביטחון- ברכישה מקטלוג משתלה במשלוח אונליין תוכלו לקבל פירוט והדרכה טלפונית על כל צמח ודרך הטיפול בו. משתלת הגן הקסום של נקודת חן מספקת צמחים לבית ומגוון צמחי פנים וצל וכן עציצים קטנים, בינוניים או גדולים שישדרגו לכם את הסטייל ויוסיפו יוקרה לעיצוב הבית במחירים נוחים.

המשתלה ממוקמת בצומת כפר מעש (גת, רימון וגני תקווה) וניתן להזמין משלוח צמחים עד הבית בהזמנה אונליין באזור המרכז וגוש דן כולל תל אביב, קרית אונו, רמת גן, גבעתיים, יהוד, פתח תקווה, הרצליה, ראשון לציון, סביון, כפר אז”ר, בארות יצחק, כפר סירקין, מזור, גני תקווה ועוד.

צמחי פנים וצל - השורדים האולטימטיביים

מסתובבים בינינו אנשים שניסו שוב ושוב לגדל צמחים רק כדי לגלות שהם גננים כושלים כשכל פעם מחדש הצמח התייבש או נרקב.
יש כאלה שאף נודעים בציבור כלא יוצלחים בכל מה שנוגע לשמירה על צמח חי ואפילו השכנים נמנעים מלבקש מהם להשקות את העציצים כשהם לא בבית לזמן ממושך. אם עדיין לא התייאשתם ובכל זאת חשקה נפשכם בצמח ביתי משובב לב, צמחי פנים וצל הם הצמחים האולטימטיביים בשבילכם.

אם אין לכם חצר או מרפסת זה לא אומר שלא מגיע לכם פינה ירוקה ממנה תוכלו ליהנות בבית מכל היתרונות של צמחים בסביבתנו. צמחי פנים וצל הם חזקים, דורשים תחזוקה מועטה והתמורה מהם מרשימה ומהירה.

למי מאיתנו שידועים ככישלון חרוץ בגידול צמחים- צמחי פנים וצל אידיאלים מפני שאינם דורשים תשומת לב רבה או השקיה יומיומית וגם לא זקוקים לתנאים מיוחדים כמו חשיפה לשמש ואוורור לכן מושלמים לבית ולמקומות סגורים.
* קחו בחשבון שישנם צמחי בית וחוץ רעילים לבעלי חיים – יש לברר כל צמח לגופו.

עיצוב הבית ברמה אחרת - צמחי פנים וצל

ידוע שצמחים וטבע משרים בנו אווירה של רוגע ובכך גם תורמים לבריאותנו, גידול צמחי פנים וצל מוסיף רעננות וסטייל לכל בית או למשרד.

צמחי פנים וצל הם אלגנטים ואסתטים, יוצרים תחושת פסטורליות ונינוחות לכל מי שנכנס לחדר וממש כמו ציור טוב או פסל, מוסיפים עניין ונושא לשיחה עם האורחים המבקרים.
בנוסף ליתרונות הברורים בגידול צמחי נוי, אין דרך מקורית יותר להוסיף חינניות לעיצוב הבית בהשקעה מינימלית של זמן ואנרגיה שכן צמחים לבית דורשים תחזוקה מועטה ואינם זקוקים כמעט להשקיה או חשיפה לשמש.

ישנם סוגים מגוונים של צמחי פנים וצל הכוללים עצים, מטפסים וצמחי נוי במגוון גדלים וסגנונות. משתלת הגן הקסום בצומת כפר מעש (גת, רימון וגני תקווה) מכילה מגוון גדול ומבצעת משלוחי צמחים ועציצים עד הבית בהזמנה אונליין.
ייעוץ נוסף ניתן לקבל ביצירת קשר טלפוני עם עובדי משתלה מנוסים בעלי שורשים וזיקה מיוחדת לכל מה שקשור לעיצוב גינת גג וגידול צמחים שישימו אתכם ואת רצונותיכם במרכז ויעזרו לכם להגשים את החלום הירוק שלכם.

איך לבחור צמחי פנים וצל לבית? קטן, בינוני או גדול

גודל העציץ וסוג צמחי פנים כדאי לבחור לפי המיקום שתרצה אותם ובהתחשב בתנאים הקיימים בחדר.
צמחים שצומחים כלפי מעלה כמו דקל אריקה, אלוקסיה, פיקוס או פילדנדרום מונסטרה דליסיוזה לרוב יצטרכו עציץ גדול וגבוה יחסית שבהתאם יהיה גם כבד לכן ימוקמו על הרצפה או על רהיט גדול ויציב, נתון שצריך לקחת בחשבון בהתחשב בשטח הפנים של החדר.

צמחי פנים בגודל קטן או בינוני שלרוב צומחים לרוחב או נשפכים כלפי מטה כמו גוזמניה, יהודי נודד או פילאה פפרומידיס ניתנים לתליה מהתקרה, להנחה על מדף או על אדן החלון.

ניתן לקבל ייעוץ נוסף בהזמנת משלוחי צמחים עד הבית לכל אזור במרכז וגוש דן כולל תל אביב, קרית אונו, רמת גן, יהוד, פתח תקווה, הרצליה, ראשון לציון, בת ים וגם ישובים בסביבה כמו כפר סירקין, סביון, מזור, גני תקווה ועוד..

איפה כדאי למקם צמחי פנים או עציצים לבית?

צמחי פנים או עציצים לבית אמנם נכנסים לאותה קטגוריה אבל לכל אחד מהם תכונות מעט שונות.
את המיקום של העציץ כדאי לבחור על פי צרכי הצמח ואת החדר בו ימוקם כדאי לבחור על פי תכונות “האופי” של הצמח והחדר הספציפי.

למשל, שרך העץ, שרך כליין או ספטיפיליום הם צמחים קטנים-בינוניים שסופגים נוזלים ולחות לא רק דרך השורשים אלא גם דרך העלים. הם תורמים למניעת עובש, הצטברות חיידקים ומתפקדים כמווסתי לחות לכל הבית, מיקומם האידיאלי יהיה בחדרים עתירי לחות כמו חדר המקלחת או השירותים.

צמחי פנים מסוימים נחשבים כמטהרי אוויר מפני שסופגים פחמן דו-חמצני ורעלנים שונים שבאוויר ובהתאם גם משחררים יותר חמצן לאוויר. צמחים כאלה, לדוגמא סנסיווריה, ירקה או פוטוס יתאימו לחדרים בהם זרימת האוויר דלה ויטיבו עם הגוף בזמן מנוחה, לכן מומלץ למקם אותם בחדר השינה.

ניתן לבחור מתוך קטלוג משתלה ולבצע משלוחים עד הבית לכל אזור במרכז וגוש דן כולל תל אביב, קרית אונו, רמת גן, יהוד, פתח תקווה, הרצליה, ראשון לציון, בת ים וגם ישובים בסביבה.

צמחי פנים וצל - ידידותיים גם לרוצחי צמחים סדרתיים

לצפות באחרים מצליחים בגידול צמחים הביא לך את החשק גם לגדל צמח מחמד? צמחי פנים וצל מוסיפים אלגנטיות לעיצוב הבית ומשרים אווירה נעימה שמרשימה את המבקרים. צמחים מסוג זה שורדים גם בתנאים בהם כל צמח אחר היה מת מזמן.

צמחי פנים וצל עמידים במיוחד ומגיעים במגוון סוגים, גדלים ויתרונות. צמחי בית לרוב אינם דורשים טיפול מיוחד וזקוקים למעט מאוד השקייה. צמחים לבית לרוב לא דורשים חשיפה ישירה לשמש ויש כאלה שישרדו ויגדלו יפה גם בחדר עם מעט מאוד אור טבעי ותחלופת אוויר.
בנוסף לחינניות שצמחי פנים מוסיפים לבית, הם קלים לגידול ומתאימים גם למי שנחשב לרוצח צמחים סדרתי.

ניתן לרכוש כעת ולהזמין בקלות מקטלוג משתלה צמחי פנים וצל לבית במגוון סוגים, גדלים וסגנונות. משלוחים עד הבית במרכז וגוש דן כולל תל אביב, קרית אונו, רמת גן, יהוד, פתח תקווה, הרצליה, ראשון לציון, בת ים וגם ישובים בסביבה כגון גת, סביון, רימון, כפר מעש, כפר אז”ר, בארות יצחק, כפר סירקין, מזור ועוד.

ההמלצות שלנו לעציצים לבית צמחי פנים

לכל צמח יש קסם משלו ואין ספק שכל אחד הוא מיוחד. הנה כמה סוגים של צמחי פנים מהמועדפים עלינו, חלקם דורשים קצת יותר השקעה מאחרים אבל התמורה מובטחת.

ביגוניה מקולטה היא צמח מיוחד- צבעי העלים מגוונים וניתן לגדל בחוץ או בפנים, הוא דורש אור אך לא שמש ישירה.
דרצנה מרגריטה הינו צמח דקורטיבי בעל מראה יוקרתי, יכול לשרוד עם אור מועט וגם בשמש ישירה, בפנים או בחוץ.
דרצנה למון-ליים מגיע במגוון גדלים וצבעי הירוק שלו חזקים ומרשימים.
סינגוניום ורוד הוא צמח מטפס הגדל במהירות, מתאים לפנים או לחוץ לצל בלבד, מלבד זאת הוא עמיד כמעט בכל תנאי.
שפרלה  היא צמח נוי יפייפיה וחזק שמתאים לפנים ולחוץ, עמיד בשמש ישירה וגם בצל ולא דורש הרבה השקיה.

את כל הצמחים בקטלוג אתר משתלה ניתן להזמין אונליין ולקבל משלוח עד הבית לכל ישוב במרכז כולל תל אביב, קרית אונו, רמת גן, יהוד, פתח תקווה, הרצליה, ראשון לציון, בת ים וגם ישובים בסביבת  איזור השרון כגון גת, סביון, רימון, כפר מעש, כפר אז”ר, בארות יצחק, כפר סירקין, מזור ועוד.

קריאה נוספת
צמחי חוץ ושמש

איזה צמחים ועציצים אסור לפספס בשנת 2021

משבר הקורונה הביא עמו צמיחה גדולה במכירות של צמחים לבית ושל עציצים לבית. בעקבות העובדה שלאנשים יש זמן פנוי והם נמצאים רוב היום בביתם, יותר ויותר אנשים החלו לגדל צמחים ביתיים, להשקיע ולטפח אותם.  טרנד הצמחים שגדל בצל מגפת הקורונה מעניקה עיצוב

קרא עוד »

הגינה המושלמת – הכל מתחיל בתכנון

תכנון גינה ביתית הוא שלב הכרחי בנראות הגינה שלכם. אם תמיד חלמתם לגדל בגינה עצים גבוהים, צמחים כמו הדס, בזיליקום, מרווה, לואיזה ופרחים צבעוניים, עליכם לעשות זאת באופן מחושב ונכון על מנת שהעצים והצמחים יחזיקו זמן רב. עיצוב והקמת גינות הוא קשה

קרא עוד »
הקמה עיצוב ואחזקת גינות

עיצוב גינת גג – איך מתחילים ומה אפשר לעשות

אתם לא חייבים לגור בבית פרטי בכדי שתהיה לכם גינה מעוצבת מלאה בצמחים, עצים, פרחים, שיחים וכדומה. במידה שיש לכם בבית גג או מרפסת, אתם יכולים להעניק להם מראה פסטורלי ופראי בדיוק כמו גינה בבית פרטי. תכנון גינת גג הוא שונה מאשר

קרא עוד »
0
0
הסל קניות שלך
הסל שלך ריק

הידד! המוצר התווסף לסל הקניות בהצלחה

להזמנות ושאלות בווצאפ