משלוח חינם בקניה מעל 300₪ *
*בכפוף לתקנון המשלוחים

משתלה עד הבית – משלוחים חינם באזור המרכז בקנייה מעל 300₪

אצלנו במשתלת הגן הקסום של נקודת חן תוכלו להזמין אונליין משלוחי צמחים מקטלוג משתלה באתרינו החדש. לכבוד המעבר למקום החדש ופתיחת שירותי משלוחים אנו מציעים משלוחי צמחים ועציצים חינם באזור המרכז בקניה מעל 300₪!

תמצאו אצלנו מגוון נרחב של עצים, עציצים, צמחים לבית, צמחי פנים וצל, סוקולנטים, כדים לגינה, ציוד גינון, דשן, אדמת שתילה וגם הדברה.
ניתן להתרשם ממגוון סוגי צמחים הקיימים אצלנו באתר וגם לקבל ייעוץ טלפוני מעובדי המשתלה מקצועיים שישמחו לעזור עם כל שאלה לגבי תנאי גידול, המלצות על פי בקשה ועיצוב גינה.
משלוחי צמחים ועציצים עד הבית באזור המרכז וגוש דן: – תל אביב, קרית אונו, רמת גן,יהוד, פתח תקווה, הרצליה, ראשון לציון, בת ים וגם ישובים בסביבה כמו כפר סירקין, מזור, סביון, גני תקווה ואזור השרון כולל ראש העין, כפר סבא, רעננה, רמת השרון ועוד.

משתלה במרכז עם שורשים, משלוחים וייעוץ של מקצוענים

משתלת הגן הקסום של נקודת חן היא משתלה ותיקה בעלת ידע המועבר בין דורות וניסיון עשיר בכל מה שקשור לגידול צמחים, פרחים ואפילו הקמה ועיצוב גינות פרטיות החל מגינות גג, מרפסות, פנטאוז או גינות ציבוריות, שלא תמצאו בשום מקום במרכז.

אנו עסק משפחתי בעל מוניטין של 30 שנה אשר הוקם תחילה בצומת גבעת שמואל, היום אנו ממוקמים בפאתי פתח תקווה, צומת כפר מעש (גת רימון וגני תקווה).
יש לנו מגוון רחב של צמחי פנים וצל, עציצים לבית, עצים, צמחי תבלין, סוקולנטים, ציוד גינון, דשן, הדברה וכל מה שתצטרכו בשביל אחזקה נוחה ומיטבית של צמחים מכל סוג אצלכם בבית, במרפסת או גינה.

ניתן לבצע הזמנה אונליין דרך אתר משתלה מחודש או בשיחת טלפון אחת ולקבל ייעוץ עיצוב גינה או לבית דקורטיבי כמו שחלמתם. אנו מספקים שירותים בערים והישובים: תל אביב, קרית אונו, רמת גן,יהוד, פתח תקווה, הרצליה, ראשון לציון, בת ים וגם ישובים בסביבה כמו כפר סירקין, מזור, סביון, גני תקווה ועוד.

משלוחי צמחים בתנאים אידיאלים לכל המרכז - משתלה על גלגלים

משלוחים של עציצים זה לא כמו משלוחי פיצה, כדי שהצמחים יגיעו אליכם רעננים ושמחים יש לספק להם תנאים מעט מורכבים אך אל דאגה, משתלה מקצועית תדאג לספק משלוח של צמחים בתנאים האופטימליים לכל אזור המרכז.

צמחים הם לרוב עדינים ודורשים תשומת לב מיוחדת בעיקר כשזה מגיע לשינוע עצים ושתילים.
בכבישים ובפיתולים, נענוע וקפיצות בזמן נסיעה עלולים להחליש את אחיזת הצמח באדמה ורוח חזקה מדי, קור או חום קיצוני עלולים להרוג את הצמח עוד לפני שתגיעו הביתה.
כלי שתילה עשויים חרס או קרמיקה עלולים להישבר, שקיות של אדמת שתילה מכילות חורים על מנת למנוע ריקבון ועלולות לפזר לכם אדמה בכל האוטו.
כל משתלה שמכבדת את עצמה, כמו משתלת הגן הקסום של נקודת חן, תספק לכם משלוחי עציצים עד הבית ברכב קירור ייעודי בו הטמפרטורה והתנאים מווסתים בהתאם לצרכים האידיאלים על מנת שהצמחים וכל הציוד גינה יגיעו אליכם בשלום.
משלוחים חינם לכל אזור המרכז בהזמנה מעל 300₪.

צמחים למרפסת או גינה בחוץ? משלוח צמחים לאזור המרכז וגם ייעוץ

משלוחים מתוך מגוון רחב של צמחי תבלין, עציצים מעוצבים, צמחי פנים, צמחים לחצר, סוגי עצים של פרי ונוי, מוצרי גינה, דשן, הדברה ובעצם כל מה שצריך כדי להקים גינה לגמרי מאפס באמצעות משלוח אחד בלבד לכל אזור המרכז.

משלוחי עציצים לבית וצמחי פנים מיוחדים כמו בגוניה מקולטה, שפרלה, סינגוניום ורוד ועוד המון.
צמחי תבלין משובחים כמו מרווה, לבנדר, בזיליקום, רוזמרין וזה רק קצה הקרחון.
עצים לנוי כמו ברוש או בוגונביליה, שיחים כמו הדס, היביסקוס וגם קריסה או צמחים מטפסים כמו סטפנוטיס, מנדוילה דיפלדניה וגם יסמין ובוודאי שגם פרחים בהתאם לעונה כמו גרניום, חרצית, פטוניה ועוד רבים ויפים.
בנוסף, מגוון סוקולנטים וקקטוסים במחירים וגדלים משתנים- קטן, בינוני או גדול.

רעיונות בנושא  עיצוב גינה וייעוץ טלפוני ניתן לקבל בהזמנת משלוח אונליין מקטלוג משתלה, משלוחים חינם בהזמנה מעל 300₪ לכל אזור המרכז כולל תל אביב, קרית אונו, יהוד וגם אזור השרון כולל כפר סבא, רעננה, הוד השרון ועוד.

צמחי פנים, סוקולנטים לבית או לחוץ, תזמין משלוח, המרכז גם ככה לחוץ

למי שאין מרפסת, חצר או סתם מתחשק להוסיף שיק דקורטיבי לעיצוב הבית בעזרת עציצים לבית, צמחי פנים או סוקולנטים יכול למצוא אצלנו מגוון רחב מהם בשלל סגנונות, צבעים וגדלים בהזמנת משלוח עד הבית לכל אזור המרכז וגוש דן.
צמחיה דקורטיבית יכולה לעשות הבדל עצום בתחושת המרחב הביתי, להרגיע ולשחרר מעט מלחצי היום-יום.
בין אם אתם מזניחים סדרתיים וגם אם אין לכם תנאים אידיאלים לספק להם, צמחי פנים וגם סוקולנטים לרוב דורשים תנאים מינימליים ומעט מאוד תשומת לב.

לפני הזמנת משלוח כדאי להתייעץ ולבחור את הצמחים שיתאימו לתנאים הקיימים בבית על פי ‘אופי’ הצמח, 
עצים, סוקולנטים, צמחים מטפסים ונשפכים – משלוחי עציצים לכל רחבי המרכז תל אביב, ראשון לציון, הרצליה, חולון, גבעתיים וכן אזור השרון והסביבה כולל ראש העין, כפר סבא, רעננה, רמת השרון, הוד השרון, כפר אז”ר, בארות יצחק, גני תקווה ועוד.

משלוחי צמחים ועציצים חינם בהזמנה מעל 300₪ .

מקום המרכז רעיונות עיצוב והקמת גינה בהזמנת משלוח - משתלה עם דמיון

עיצוב גינה דורש התמצאות וידע בכל מה שקשור לצומח כולל איכות אדמת שתילה, סוגי צמחים ותנאי גידול, דשן מתאים וטיפול במזיקים. כל מה שתצטרך זה משלוח אחד שיצא מתוך משתלה קסומה באזור המרכז עם כל מה שנדרש כדי ליצור את הפינה הירוקה שתמיד חלמת  עליה.

ישנם עצים שניתן לגדל בכלי שתילה כמו כדי חרס או קרמיקה לדוגמא שפרלה מקרינה, פיקוס או דקל וישנם צמחי תבלין שאם לא תשתלו בתוך עציצים הם ישתלטו על כל הגינה כמו נענע מנטה, לואיז או רוזמרין.

עובדי משתלה כמו שלנו הם גננים בנפשם ועיצוב גינה זה בטבע שלהם. הם ישמחו לסייע לכם בבחירת הצמח על פי בקשתכם כך שאפשר יהיה להבטיח הצלחה החל משלב השתילה, התאמה לתנאי הצמיחה וצורכי הצמח כמו השקייה או חשיפה לשמש ועד לייעוץ לגבי מזיקים, סוגי דשן והדברה. משלוחים והזמנות ניתן לבצע אונליין או טלפונית.
ייעוץ מקצועי על ציוד, טיפול בצמחים וגם עיצוב גינה ניתן לקבל טלפונית בהזמנת משלוח או במקום-  משתלה במרכז של המרכז הממוקמת בצומת כפר מעש (גת רימון וגני תקווה) המספקת משלוחי צמחים חינם בהזמנה מעל 300 ש”ח לכל אזור גוש דן וישובים באזור השרון.

משלוחי צמחים, עציצים, ומוצרי גינה באזור המרכז - משתלה בדרך

גידול צמחים בימינו כבר לא מחייב חצר או מרפסת ומהיום כבר לא צריכים להגיע עד משתלה כדי להפוך את המרכז של הבית מלבלב ופורח עם עציצים מלאי סטייל- ניתן להזמין טלפונית או אונליין משלוחי צמחים וציוד גינון וגם לקבל טלפונית טיפים לטיפוח עיצוב גינה בהזמנת משלוח.

אמנם אין יותר נגיש מאיתנו – משתלה בלב המרכז, אבל לא נרצה שהיכולת להגיע אלינו לפאתי פתח תקווה, צומת כפר מעש (גת, רימון וגני תקווה), זה מה שימנע מכם להנות מהזכות הטבעית והמענגת לשבת בפינה פסטורלית ירוקה בשלווה וניחותא ועל הדרך לקבל את השירות הטוב ביותר עם משלוחי צמחים, עצים וגם עציצים עד הבית.

ניתן להזמין גם ציוד גינון, אדמת שתילה, דשן וחומרי הדברה מכל הסוגים הקיימים אצלנו בהזמנה אונליין עם משלוחים חינם בקנייה מעל 300₪ באזור השרון והסביבה כולל ראש העין, כפר סבא, רעננה, רמת השרון, הוד השרון, כפר אז”ר, בארות יצחק, גני תקווה וכמובן לכל אזור המרכז וגוש דן כולל תל אביב, ראשון לציון, בת ים, הרצליה, כפר סירקין, סביון ועוד.

קריאה נוספת
צמחי חוץ ושמש

איזה צמחים ועציצים אסור לפספס בשנת 2021

משבר הקורונה הביא עמו צמיחה גדולה במכירות של צמחים לבית ושל עציצים לבית. בעקבות העובדה שלאנשים יש זמן פנוי והם נמצאים רוב היום בביתם, יותר ויותר אנשים החלו לגדל צמחים ביתיים, להשקיע ולטפח אותם.  טרנד הצמחים שגדל בצל מגפת הקורונה מעניקה עיצוב

קרא עוד »

הגינה המושלמת – הכל מתחיל בתכנון

תכנון גינה ביתית הוא שלב הכרחי בנראות הגינה שלכם. אם תמיד חלמתם לגדל בגינה עצים גבוהים, צמחים כמו הדס, בזיליקום, מרווה, לואיזה ופרחים צבעוניים, עליכם לעשות זאת באופן מחושב ונכון על מנת שהעצים והצמחים יחזיקו זמן רב. עיצוב והקמת גינות הוא קשה

קרא עוד »
הקמה עיצוב ואחזקת גינות

עיצוב גינת גג – איך מתחילים ומה אפשר לעשות

אתם לא חייבים לגור בבית פרטי בכדי שתהיה לכם גינה מעוצבת מלאה בצמחים, עצים, פרחים, שיחים וכדומה. במידה שיש לכם בבית גג או מרפסת, אתם יכולים להעניק להם מראה פסטורלי ופראי בדיוק כמו גינה בבית פרטי. תכנון גינת גג הוא שונה מאשר

קרא עוד »
0
0
הסל קניות שלך
הסל שלך ריק

הידד! המוצר התווסף לסל הקניות בהצלחה

להזמנות ושאלות בווצאפ